کد خبر: ۱۳۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس:

بیعت کردن با امثال یزید مورد پذیرش امام حسین(ع) نیست

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه سید الشهدا(ع) بیعت با یزید را به دلیل فاسق بودنش نپذیرفت، گفت: بیعت نکردن با فرد فاسق، یک فرهنگ عمومی است که هر کسی مانند یزید باشد سید الشهدا(ع) با آن جمع نمی‌شود.

بیعت کردن با امثال یزید مورد پذیرش امام حسین(ع) نیست

حجت الاسلام علیرضا دیلم در گفت و گو با خبرنگار شیرازه، با اشاره به اینکه اربعین حسینی اجتماع جهانی است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی نقشی را ایفا کرد که امروز شاهد حضور افراد میلیونی از تمام نقاط دنیا مختلف دنیا در این اجتماع عظیم هستیم.

وی سخن و راه امام حسین(ع) را جهانی دانست و اضافه کرد: بیعت نکردن با فرد فاسق، یک فرهنگ عمومی است که هر کسی مانند یزید باشد سید الشهدا(ع) با آن جمع نمی‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه یکی از دلایل قیام امام حسین(ع) مبارزه با ظلم و فساد بود، تصریح کرد: احیای امر به معروف یکی دیگر از دلایل قیام امام حسین(ع) به معنای مبارزه با فسق و ظلم است.

حجت الاسلام دیلم در پایان فرهنگ بنا شده از سوی امام حسین(ع) را مختص به همه زمان‌ها دانست و بیان داشت: رو امام حسین(ع) مسیر مبارزه با فساد و ایستادگی در برابر ظلم را برای ماه تبیین کرد.

برچسب ها: فارس ، شیراز ، شیرازه
نظرات بینندگان