کد خبر: ۱۳۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد:

توانمندسازی مساجد استان فارس با همکاری سپاه فجر

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از توانمندسازی ۱۲۹ مسجد مناطق حاشیه ای شیراز و ۱۶ شهرستان استان فارس با همکاری معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس خبر داد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس با  قزل سفلی معاونت اجتماعی سپاه فجر توانمندسازی ۱۲۹ مسجد در مناطق حاشیه ای کلان شهر شیراز و نیمی از شهرستان های استان را از اولویت‌های برگزاری این نشست دانست و گفت: یکی از اولویت ها و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی ارائه برنامه های مدون برای حذف و کاهش آسیب های اجتماعی در این استان  می باشد که دراین بین مناطق حاشیه ای کلان شهر شیراز از اولویت ویژه ای برای پیاده سازی این برنامه ها دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: گام دوم انقلاب  حقیقتا تداوم راه پرافتخار گذشته و اصلاح روندها و خلق ایده های نو در همه امور اجتماعی و مدیریتی جامعه است و بهره گیری از ظرفیت  نهادهای همسو با سازمان تبلیغات اسلامی برای خلق برنامه های جدید سرلوحه ی برنامه های این سازمان دراستان فارس است.

وی احیای کارکرد مساجد را ضرورت جامعه امروز دانست و از اجرای طرح هایی با رویکرد ملی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در استان فارس خبر داد و گفت: اجرا و پیاده سازی طرح امام محله ای که از طرح های ماندگار و اثرگزار در توانمندسازی مساجد است در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس مهم‌ترین ویژگی‌های طرح امام محله را استفاده از ظرفیت روحانیون برای رشد و تقویت اعتقادات جوانان دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح گام مهمی در مبارزه با معضلات فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه ای کلان شهر شیراز برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام مهرابی درپایان از اجرای پویش ملی هم سرنوشتیم توسط سازمان تبلیغات اسلامی  در استان فارس خبر داد و گفت: اولویت این طرح فعالیت های اجتماعی است که در این راستا تدارکات برای ازدواج در محلات مدنظر است و هیئات مذهبی در جهت اجرای ازدواج آسان در محلات فعالیت داشته باشند ومشکلات پیش روی جوانان در منطقه و محله رفع شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان