کد خبر: ۱۳۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸

استقراراتوبوس‌ها در مرزهای خوزستان برای بازگشت زائران اربعین

رئیس قرارگاه اربعین حسینی در خوزستان گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان پایانه‌ها انجام شده و دستگاه‌های اتوبوس مورد نظر مستقر شده است؛ زائرانی که برون استانی هستند نیز از طریق اتوبوس‌های برون استانی مستقر در مرزها به شهرهای تهران، اصفهان و شیراز انتقال داده خواهند شد.
به گزارش شیرازه، علی‌حسین حسین‌زاده، رئیس قرارگاه اربعین حسینی در خوزستان، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: بیش از 250 هزار نفر تا به این لحظه از مرز چذابه عبور کرده‌اند و امکانات خدماتی در این مرز فراهم است.

وی افزود: تردد نیز به صورت عادی در جریان است و بیشتر کارها توسط خود مردم در حال انجام است؛ فعالیت نهادهای حاکمیتی نیز بیشتر در حوزه زیرساختی متمرکز شده است اما این حرکت در واقع یک حرکت مردمی است و به همین دلیل مشکلات در این حوزه بسیار محدود است.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی در خوزستان عنوان کرد: مشکلی که با بسته شدن مرز در روز پنجشنبه اتفاق افتاد از سوی برادران عراقی بود که به دلیل محدودیت امکانات در آن سوی مرز رقم خورد و با مذاکره و بسیج امکانات در آن سوی مرز بعد از 5ساعت بازگشایی شد.

وی افزود: در حال حاضر نیز هیچ گونه مشکلی در حوزه‌های حمل و نقل، تردد و ارائه خدمات به زائران نداریم؛ برای سهولت ترد زائران از اتوبوسرانی اهواز و استان‌های معین نیز استفاده کردیم و عبور و مرور در مرز روان است.

حسین‌زاده با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای بازگشت زائران بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با سازمان پایانه‌ها انجام شده و دستگاه‌های اتوبوس مورد نظر مستقر شده است؛ زائرانی که برون استانی هستند نیز از طریق اتوبوس‌های برون استانی مستقر در مرزها به شهرهای تهران، اصفهان و شیراز انتقال داده خواهند شد.

وی افزود: حدود بیش از 10 هزار خودرو زائرانی که با خودرو شخصی به مرز آمدند نیز در پارکینگ‌ شمالی جای‌گذاری شده است که با اتوبوس‌ها به سمت پارکینگ‌ها هدایت خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان