کد خبر: ۱۳۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸
گیشه در انتظار فیلم نوجوانانه «منطقه پرواز ممنوع»؛

بزرگترین اتفاق سینمایی حوزه کودک و نوجوان در فارس رقم می خورد

فیلم سینمایی‌ «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت نژاد، آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.
 یک اتفاق خوب
فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»، دوشنبه 15 مهرماه 97 در مجتمع بزرگ خلیج فارس، مجموعه فرهنگی سینمایی" هنر شهر آفتاب"با حضور کارگردان اثر و جمعی از فعالان فرهنگی فارس به روی پرده رفت.

در این اکران اختصاصی که به همت ستاد برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار در فارس انجام می شد، جمعی از فعالان فرهنگی فارس به همراه خانواده‌های خود به تماشای فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر نشستند.

بزرگترین اتفاق سینمایی در حوزه نوجوان در فارس رقم می خورد

منطقه پرواز ممنوع آماده اکران
02 مهر 1398 قرارداد اکران فیلم‌ سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» برای اکران در گروه استقلال ثبت شد و مقرر شد در هفته دوم آبان و بعد از فیلم «سال دوم دانشکده من» ساخته رسول صدرعاملی در سینماهای سراسر کشور نمایش داده شود. این فیلم در شهر شیراز علاوه بر پخش طبق برنامه، به صورت سانس های ویژه و اختصاصی نیز اکران خواهد شد.

ماجرای فیلم
 فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران  این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.

بزرگترین اتفاق سینمایی در حوزه نوجوان در فارس رقم می خورد
نظرات بینندگان