کد خبر: ۱۳۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

بسته پیامکی روزانه شیرازه 98/8/21

در این بسته پیامکی مروری بر مهم‌ترین اخبار در ساعات گذشته خواهیم داشت.
بسته پیامکی روزانه شیرازه 98/8/21

 آقاي دكتر! روحاني كمي تاريخ بخوانيد.
دانا در گزارشي با اشاره به تحريف چندباره تاريخ اسلام توسط روحاني در توجيه مذاكره نوشت: سخنان امروز حسن روحاني مبني بر اينكه «پيغمبر با كفار پيمان بست؛ پيمان را مي‌شكستند، پيمان دوم را مي‌بست» تحريف تاريخ و خلاف قرآن است.
رفتار پيامبر(ص) در مواجهه با پيمان‌شكني‌ها را مي‌توان در ماجراي عهدشكني قبيله بني نضير ديد كه پس از آن، اين قبيله به محاصره  سپاه اسلام در آمد؛ همچنين ماجراي پيمان يهوديان اخراج شده از مدينه با قريش كه برخلاف ميثاق نامه مدني قريش با پيامبر بود به غزوه خندق ختم شد؛ در ماجراي صلح حديبيه نيز پس‌ازاينكه مشركان مكه بند اول صلح‌نامه را نقض كردند، پيامبر عذرخواهي آن‌ها را نپذيرفت و در نهايت به فتح مكه ختم شد.
خداوند متعال در آيات ٥٨ سوره انفال، ٧ و ١٢ سوره توبه هم به‌صراحت به پيامبر مي‌گويد اگر بيم آن داري مشركيني كه با تو پيمان بسته‌اند خيانت كنند، معاهده خود با آنان را لغو كن.
_______
تاكيد دوباره رييس قوه قضاييه بر مبارزه قاطعانه با فساد و بي‌تاثيري حاشيه‌سازي‌ها، كودتا در بوليوي و استعفاي رييس‌جمهور اين كشور، طرح اقتصادي جديد دولت براي حمايت كالايي از ۱۸ ميليون خانوار، ادامه واكنش‌ها به سخنان انتخاباتي روحاني در يزد و اعلام جزييات ميدان نفتي جديد ايران از جمله موضوعات مهم صفحات نخست روزنامه‌هاي امروز بود.
______
رُبان افتتاح نيروگاه خورشيدي ماهان باز هم‌ چيده شد!.
 در جريان سفر روحاني به كرمان طرح افزايش ظرفيت پست ۱۳۲/۲۰ كيلو ولت ماهان به بهره‌برداري رسيد.
اين در حاليست كه درمرداد ۹۶ اين نيروگاه با حضور وزير نيرو، معاون وزير و رييس سازمان انرژي‌هاي تجديدپذير افتتاح شده بود.
 ظاهرا افتتاح مجدد پروژه‌ها به روال مرسوم دولت تدبير تبديل شده است(آرمان كرمان)
_____
افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي بسيج با حضور سرلشكر باقري
نمايشگاه دستاوردهاي سازمان بسيج صبح امروز با حضور سرلشكر باقري رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح و سردار سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين افتتاح شد.
در اين نمايشگاه كه به مناسبت ايام هفته بسيج و در محل سازمان بسيج برگزار شده است، از آثار و دستاوردهاي معاونت هاي مختلف سازمان بسيج مستضعفين رونمايي شد.
سرلشكر باقري در اين بازديد از نزديك فعاليت ها، برنامه ها، رويكردها و اقدامات انجام شده در سطح سازمان بسيج را مورد بررسي و ارزيابي قرار داد و با جديدترين آثار توليد شده توسط بسيجيان آشنا شد.
_____
واكنش عجيب ارگان دولت به تيتريك ديروز «وطن‌امروز»
روزنامه «ايران» در واكنش به گزارش و تيتريك ديروز «وطن‌امروز» كه علت حاشيه‌سازي‌هاي اخير رييس دولت را برخوردهاي دستگاه قضايي با برخي نزديكان او عنوان كرده‌بود، نوشت: مواضع روحاني اگر واكنشي به اين برخوردهاي قضايي است، قاعدتاً بايد قبل از رسيدگي به اين پرونده‌ها مي‌بود تا شايد تأثيري در روند دادگاه مي‌داشت.
ادعاي اين روزنامه در حالي است كه در جريان مناظرات انتخاباتي ۹۶، آيت‌الله رييسي خطاب به روحاني گفته‌بود: نزديكترين فرد به شما دارد فساد مي‌كند؛ چرا براي پيگيري مقاومت مي‌كنيد؟
________
حمله موشكي مقاومت فلسطين به تل‌آويو.
 «سرايا القدس» شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي ساعتي پيش در تلافي حمله نظاميان رژيم صهيونيستي به نوار غزه و شهادت يكي از رهبران جنبش جهاد اسلامي، پايتخت رژيم صهيونيستي را هدف حمله موشكي قرار داد.
 در پي اين حمله، آژير خطر در محله هاي "ريشون لتسيون" و "منطقة حولون" تل آويو به صدا درآمده و تصاويري نيز از وحشت صهيونيست هاي اين شهر در فضاي مجازي منتشر شده است.
 در حمله بامداد امروز رژيم صهيونيستي «بهاء سليم ابوالعطا» از فرماندهان جنبش جهاد اسلامي و همسرش به شهادت رسيد.
Shiraze.ir
نظرات بینندگان