کد خبر: ۱۳۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در گفتگو با شیرازه:

۹۷ درصد از تاکسی های شیراز گازسوز هستند و تحت تاثیر گرانی سوخت قرار ندارند/ هیچ گونه افزایش کرایه نداشته ایم

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با بیان اینکه ۱۰ هزار تاکسی فعال در کلانشهر شیراز داریم، گفت: ۹۷ درصد تاکسی های ما گازسوز هستند تحت تاثیر این بحث سوخت قرار ندارند و همه آنها در حال ارائه خدمات در سطح شهر هستند.
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان اینکه ما از سیزده هزار و ۵۰۰ تاکسی، ۱۰ هزار تاکسی فعال در کلانشهر شیراز داریم، گفت: ۹۷ درصد تاکسی های ما گازسوز هستند تحت تاثیر این بحث سوخت قرار ندارند و تمامشان در حال ارائه خدمات در سطح شهر هستند.

مسعود حسن‌شاهی اظهار داشت: ۱۰ عدد از ۱۳ جایگاهی که متعلق به خودمان است کاملا فعال هستند و داریم خدمات لازم را ارائه می دهیم.

وی با اعلام اینکه هیچ گونه مشکلی در بحث سوخت برای تاکسی های بنزین سوز و گازسوز و گازوئیل برای اتوبوس ها نداریم، درخصوص صف های طولانی خودروها در جایگاه های سوخت افزود: این وضعیت به زودی به حالت طبیعی بر می گردد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: حدود ۲ هزار عدد از تاکسی های ما سرویس مدارس هستند که مشکلی ندارند و در حال سرویس دهی هستند درباره مابقی هم با شرکت ها هماهنگ کردیم مشکلی نیست.

حسن شاهی با بیان اینکه اولیاء دانش آموزان وضعیت را مناسب بدانند و در این خصوص نگرانی نداشته باشند، اظهار داشت: در جلساتی با نماینده های شرکت های سرویس مدارسمان داشتیم توضیحات لازم برای آنها داده شده و وزارت کشور نیز متوجه مشکلات رانندگان سرویس مدارس شده است.

وی در انتها تصریح کرد: به هیچ عنوان افزایش کرایه نداشته ایم، شهروندان درصورتی که تخلفی در این خصوص مشاهده کردند به شماره ۱۳۷ شهرداری شیراز اطلاع بدهند.
نظرات بینندگان