کد خبر: ۱۳۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر فارس:

بهترین راه حل مشكلات اقتصادی امروز، بازگشت به مدیریت جهادی است/ ۹۲ هزار نفر از شهدای دوران دفاع مقدس از شهدای بسیجی بوده‌اند

فرمانده سپاه فجر فارس، بهترین راه برای حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد را بازخوانی و بازگشت به مدیریت بسیجی و جهادی و اعتماد به جوانان مومن و انقلابی در سپردن مسئولیت‌ها دانست.
به گزارش شیرازه، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج و چهل ساله شدن این نهاد مردمی سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر به همراه جمعی از مسئولان بسیج استان با آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) دیدار کرد.

بهترین راه حل مشكلات اقتصادی امروز، بازگشت به مدیریت جهادی است

سردار غیاثی در این دیدار با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و تبریک چهل ساله شدن این نهاد انقلابی، گفت: شجره طیبه بسیج از آغازین روزهای تولد خود منشأ تعالی کشور و بستر تربیت نسل مؤمن و انقلابی بوده و در برهه‌های حساس تاریخی همواره به عنوان مدافع انقلاب اسلامی شجاعانه ایفای نقش کرده است.
وی با تاکید بر اینکه بسیج از ارکان اصلی تأمین امنیت پایدار در کشور است، گفت: مأموریت‌ها و حوزه فعالیت نهاد مردمی بسیج تنها محدود به عرصه نظامی نبوده و بسیجیان در عرصه خدمات اجتماعی و امدادرسانی به مردم هم کارنامه درخشانی دارند.
غیاثی با تصریح اینکه در هفته بسیج ۱۵۰۶۸ برنامه در سراسر استان فارس برگزار می‌شوند، گفت: برگزاری میزهای خدمت اقشار بسیج، برپایی درمانگاه تخصصی و برگزاری اردوهای جهادی با محوریت محرومیت‌زدایی نمونه‌هایی از خدمات این نهاد مردمی است.
فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اینکه بسیج ثابت کرده می‌تواند مبدأ تحول و فرهنگ‌سازی در جامعه باشد، گفت: ترویج فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی رسالت مهم بسیجیان است و اگر در این زمینه موفق عمل شود شاهد مصون ماندن کشور و جوانان از آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات سخت خواهیم بود.

تقدیم ۹۲ هزار شهید بسیجی
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به‌خصوص شهدای بسیج، گفت: ۹۲ هزار نفر از شهدای دوران دفاع مقدس از شهدای بسیجی بوده‌اند که امروز می‌توانند به‌عنوان الگو و شاخص انقلابی گری به نوجوانان و جوانان جامعه معرفی شوند.
غیاثی افزود: امروز بهترین راه برای حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد بازخوانی و بازگشت به مدیریت بسیجی و جهادی و اعتماد به جوانان مومن و انقلابی در سپردن مسئولیت‌ها است.
این مقام ارشد نظامی بیان كرد: ترویج فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی رسالت مهم بسیجیان است و اگر در این زمینه موفق عمل شود شاهد مصون ماندن کشور و جوانان از آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات سخت خواهیم بود.
فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه در روزهای گذشته طرح پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد ناامنی گسترده در استان فارس شکست خورد، گفت: نهاد مردمی بسیج نقش تاثیرگذاری در مقابله با اشرار و محافظت از مردم و اموال عمومی ایفا کرد و بسیجیان از همان ساعات اولیه ایثارگرانه در خط مُقدم و برای دفاع از امنیت مردم در صحنه حضور یافتند.

نظرات بینندگان