کد خبر: ۱۳۴۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸

پیگیری یارانه معیشتی؛ از امروز

زمان اعتراض جاماندگان از دریافت بسته حمایتی از امروز ۵ آذر در استان فارس آغاز شد.
پیگیری یارانه معیشتی نیازمندان؛ از امروزبه گزارش شیرازه، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: افرادی که مشمول طرح بسته حمایتی نشده اند و خود را مستحق دریافت کمک معیشتی می‌دانند، می‌توانند کدملی سرپرست خانوار را به شماره # ۶۳۶۹* ارسال کنند.

سهراب مختاری با بیان اینکه شماره تلفن همراه باید متعلق به سرپرست خانواده باشد، افزود: این سامانه از امروز به طور رسمی فعال خواهد شد و امکان ثبت درخواست شماره ملی سرپرست خانوار فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: درخواست متقاضیان به صورت سیستمی بررسی و تا ۲۴ ساعت بعد کد رهگیری برای آنها از طریق پیامک با سر شماره HEMAYAT ارسال خواهد شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس ادامه داد: متقاضیان پس از ۴۸ ساعت از زمان دریافت کد رهگیری می توانند با مراجعه به سامانه hemayat.mcls.gov.ir  درخواست شان را ثبت کنند.

مختاری اظهارداشت: با توجه به اینکه د‌‌‌‌رخواست متقاضیان به صورت سیستمی بررسی می شود، افراد از هرگونه مراجعه حضوری و تماس تلفنی به اد‌‌‌‌اره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستگاه‌ها و سازمان‌ها خودداری کنند.

مختاری اضافه کرد: در صورتی‌ که استحقاق متقاضیان تایید شود، مبلغ کمک حمایت معیشتی از ابتدای اجرای طرح به حساب آنان واریز خواهد شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس افزود: حذف‌شده‌ها یا جامانده‌های ثبت‌نام یارانه می‌توانند برای ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه‌های نقدی از دی‌ماه به سامانه yaraneh۱۰.mcls.gov.ir مراجعه و درخواست خود را پیگیری کنند.

کمک معیشت دولت برای خانوار‌های تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

جامعه هدف کمک حمایتی دولت را مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد تشکیل می‌دهند.
 خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام/



برچسب ها: یارانه ، بنزین ، روحانی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸
0
عجله نکنید این بسته به اصطلاح حمایتی سرنوشت خودش و ارزشش بزودی به یارانه های دولت قبلی دچار می‌شود. چطور می توان باور کرد که سرنوشت ملتی بزرگ با انواع ثروت ها و منابع سوپر عظیم به جایی برسد که دنبال موهبت دستیابی به اینگونه بسته های حقیر مضحک باشد و جالب است گیرش هم نیاید!