کد خبر: ۱۳۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۸

بسته پیامکی روزانه شیرازه 98/9/14

در این بسته پیامکی مروری بر مهم‌ترین اخبار در ساعات گذشته خواهیم داشت.
بسته پیامکی روزانه شیرازه 98/9/14

علي اكبري(نماينده فعلي شيراز) پس از ثبت‌نام بعنوان داوطلب شركت در انتخابات، در مورد احتمال كانديدا شدن مجدد ساير نمايندگان فعلي شيراز  بيان كرد: «مسعود رضايي» ثبت‌نام مي‌كند، «فرج‌الله رجبي» به‌احتمال ۵۰ درصد ممكن است بيايد و «بهرام پارسايي» هم ظاهراً گفته در انتخابات آتي شركت نمي‌كند.
_______
پاسخ رهبر معظم انقلاب به گزارش دبير شوراي عالي امنيت ملي پيرامون نحوه مديريت وضعيت جانباختگان و مصدومين حوادث اخير و تاكيد ايشان بر مبنابودن رافت اسلامي، برگزاري كنگره بزرگداشت ۹۲ هزار شهيد بسيجي و سخنراني فرمانده كل سپاه در اين مراسم، تاكيد رييس‌جمهور بر ضرورت برخورد با عوامل سازمان‌يافته آشوب‌ها و پخش اعترافاتشان از تلويزيون و تكذيب ادعاي دروغ مطهري درباره سهيمه‌بندي بنزين از سوي واعظي و ربيعي از جمله موضوعات مهم صفحات نخست روزنامه‌هاي امروز بود.
______
 هفته‌نامه «خط حزب‌الله» در دويست و سيزدهمين شماره خود با عنوان «هفت صبحِ آشوب» براي اولين بار، اطلاعات جديدي از اقدامات رهبر انقلاب در مواجهه با آشوب‌هاي اخير را منتشر كرد.
 اين هفته‌نامه نوشت: اقناع نمايندگان مجلس در شرايط به وجود آمده، فراتر از توان رئيس مجلس بود؛ صبح روز يكشنبه، جلسه غيرعلني مجلس براي تصميم‌گيري درباره طرح سهميه‌بندي بنزين برگزار شد؛ آقاي لاريجاني در حالي به سمت بهارستان رفت كه پيغامي كوتاه از رهبر انقلاب براي نمايندگان دارد: «پيرو اظهارنظر برخي از نمايندگان محترم در باب مصوبه اخير سران قوا، لازم است به حضرات محترم نمايندگان گفته شود مقتضي است كه هرگونه اقدامي در خصوص اين مصوبه در مجلس در چارچوب مصوبات شوراي عالي امنيت ملي باشد و از آن تخطي نشود و شرايط حساس كشور موردتوجه قرار گيرد. توفيقات آنان را از خداوند متعال خواستارم».
 وقتي پيام رهبر انقلاب در مجلس خوانده شد، مجلس آرام شد.
_______

"حامد آس" پيدا شد.
حامد آس جوان معلول ايلامي كه بنا به اخبار موجود در يك اشتباه قضايي و انتظامي به كشور افغانستان فرستاده‌شده بود دقايقي قبل با تلاش‌هاي صورت گرفته در شهر هرات افغانستان پيدا شد (ايلام بيدار)
Shiraze.ir
نظرات بینندگان