کد خبر: ۱۳۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
تا کنون صورت گرفته است:

ایجاد ۲۸۲۲ شغل برای زنان تحت حمایت

از ابتدای سال تاکنون ۲۸۲۲ شغل برای زنان تحت حمایت کمیته امداد فارس با اعتبار ۸۲۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال ایجاد شده است.
به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با تاکید بر اهمیت توانمندسازی زنان، خصوصا زنان سرپرست خانوار گفت: موضوعاتی همچون مشاغل خانگی، صنایع دستی و تسهیلات کارآفرینی زنان و ... به همراه هرگونه اقدام سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که منجر به توانمندی آنان شود؛ مسلما توسعه جامعه زنان را به همراه خواهد داشت.

 بذرافشان با بیان این موضوع در ادامه افزود: از ابتدای سال تاکنون ۸۲۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان خواهر تحت حمایت استان تخصیص یافته است که از این میزان، ۱۲۰ میلیارد ریال از محل منابع امدادی و ۷۰۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

او با اشاره به ۲۸۲۲ شغل  ایجاد شده برای زنان تحت حمایت استان، یادآور شد:از این تعداد،  تعداد ۱۷۰۷ طرح روستایی و ۱۱۱۵ طرح شهری برای ۳۳۸۶ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل امداد فارس در خصوص نوع مشاغل ایجاد شده در مدت زمان مذکور گفت: ۱۲۰۲ طرح در مشاغل خدماتی، ۷۹۳ مورد دام‌پروری، ۱۱۱ مورد صنایع‌دستی و ۳۲۸ مورد کشاورزی، ۳۰۶ مورد فرش و گلیم بافی و  ۸۲ مورد پرورش طیور ایجاد شده است.
نظرات بینندگان