کد خبر: ۱۳۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸

سوءقصد نافرجام به جان منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم

یک منبع آگاه در گفتگویی از انجام سوءقصد به جان ولی اسماعیلی منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم خبر داد.
 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یک منبع آگاه در گفتگویی از انجام سوءقصد به جان ولی اسماعیلی منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم خبر داد.

این منبع آگاه و از نزدیکان ولی اسماعیلی گفت: شب گذشته و همزمان با ساعات پایانی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه گزارش‌های میدانی در شهر گرمی حکایت از پیروزی ولی اسماعیلی در انتخابات داشت ناگهان شایعه‌ای در شهر منتشر شد مبنی بر اینکه عده‌ای به دنبال انجام سوءقصد مسلحانه به جان منتخب جدید مردم گرمی در مجلس یازدهم هستند.

وی افزود: بر همین اساس و به دلیل برخی تحرکات مشکوک در حوالی تردد آقای اسماعیلی، وی را با رعایت تمام نکات ایمنی از شهر خارج کردیم.

این منبع آگاه در ادامه افزود: ظهر امروز و پس از اعلام رسمی نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرمی که با خبر انتخاب ولی اسماعیلی صورت گرفت، مأموران نیروی انتطامی با حضور در روستای «کلاسر» از توابع شهرستان گرمی به دنبال افرادی بودند که سعی در سوء قصد مسلحانه به جان منتخب مردم گرمی داشتند.

وی ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی در بدو ورود به روستای کلاسر از اهالی روستا سراغ سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری مشکوک‌‌ را گرفتند که پس از رصد اطلاعاتی موفق شدند ۴ نفر از آنان را بازداشت کنند.

این منبع آگاه با بیان اینکه در این عملیات، یک نفر از عواملی که قصد ترور مسلحانه منتخب مردم گرمی را داشت زخمی شد، افزود: هم اکنون اقدامات قضائی برای پیگیری و شناسایی دیگر عوامل این سوء قصد نافرجام از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است که پس از مشخص شدن تمام زوایای این حادثه به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: آنا
نظرات بینندگان