کد خبر: ۱۳۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸

الزام واحدهای نانوایی داراب به رعایت موازین بهداشتی

اداره صنعت و معدن داراب بر استفاده مستمر کارکنان واحدهای نانوایی سطح این شهرستان از روپوش، کلاه، ماسک و... در راستای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا تاکید کرده است.

اداره صنعت و معدن شهرستان داراب در اطلاعیه ای با اشاره به اهمیت و لزوم پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا و سایر بیماری های دیگر از واحدهای نانوایی این شهرستان خواسته است نسبت به تهیه و تامین روپوش، کلاه، ماسک و... و الزام تمام کارگران به استفاده به صورت مستمر از این اقلام تاکید کرده است.

 

همچنین از متصدیان واحدهای نانوایی خواسته شده حتی المقدور کارگرانی که مستقیما با نان سر و کار دارند به دلیل جلوگیری از انتقال آلودگی از دریافت پول، و یا کارت بانکی از مشتریان خودداری و از ورود و تجمع افراد متفرقه در نانوایی ها ممانعت شود.

 

نظافت مستمر و روزانه واحد خبازی بر ماشین آلات، تجهیزات و محوطه نانوایی، عدم استعمال دخانیات در حین کار توسط کارگران و در محوطه نانوایی، رعایت موازین قانونی و بهداشتی، انجام آزمایشات، دوره ای کارگران و بررسی و تمدید کارت تندرستی و... دیگر تاکیدات اداره صنعت و معدن داراب به واحدهای نانوایی سطح این شهرستان است.

 

همچنین گفته شده دستگاه کارت خوان در نانوایی ها به نحوی نصب شود که امکان کارت کشیدن و پرداخت وجه جهت مشتریان مقدور و در دسترس باشد.

 

در پایان این اطلاعیه نسبت به پیگیری جدی و انجام موارد مذکور تاکید و گفته شده در صورت عدم رعایت موارد مذکور، اقدامات قانونی از سوی بازرسان این اداره و شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب معمول می شود./ شبستان

نظرات بینندگان