کد خبر: ۱۳۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

81بیمار کرونا ویروس در فارس /80 درصد بیماران در شیراز هستند

عبدالرسول همتی با بیان این که تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان فارس به 81 نفر رسیده است، گفت:طبق آخرین آمار 13 نفر به تعداد بیماران اضافه شده و هم اکنون این عدد به 81 نفر رسیده است.
81بیمار کرونا ویروس در فارس /80 درصد بیماران در شیراز هستند
به گزارش شیرازه، عبدالرسول همتی افزود: بیشترین آمار مبتلایان مربوط به شیراز بوده که حدود 80 درصد است و تنها ۲۰درصد مبتلایان باقیمانده به دیگر شهرستان های فارس باز می گردد.
وی به وضعیت این بیماران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۵۷درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری بوده، ۳۸درصد آن ها نیز به دلیل وجود علائم بیماری ،در خانه قرنطینه شده اند.این مقام مسئول با بیان این که در حال حاضر مورد فوتی گزارش نشده است، افزود:خوشبختانه ۵ درصد از این بیماران مبتلا وضعیت مناسبی دارند و از بیمارستان مرخص شده اند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از شیوع کرونا ویروس خاطر نشان کرد:موارد مثبت بیماری کرونا در شهرستان های فسا، نی ریز، خرم بید، استهبان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین و کوار نیز دیده شده است.
دکتر همتی به رعایت موارد بهداشتی اشاره کرد و ادامه داد:از هموطنان می خواهم که این بیماری را جدی بگیرند و تاجایی که امکان دارد از بیرون آمدن از خانه خودداری کنند.
وی افزود: مردم توجه داشته باشند که به هیچ وجه به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اطلاعات و اخبار معتبر را از طریق وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دنبال کنند.

برچسب ها: کرونا ، ویروس ، فارس
نظرات بینندگان