کد خبر: ۱۳۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آیت الله دژکام:

در عالم طلبگی عنوان و مقام وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در عالم طلبگی عنوان و مقام نداریم و کارهای زمین مانده را یکی باید انجام دهد.
به گزارش شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام نماینده مردم استان فارس در خبرگان رهبری در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس، گفت: تشکر ویژه از حجت الاسلام «رضایی» دارم که در برهه خاصی که زحمت زیاد بوده، همت و مدیریت کرد و کار امور مساجد را پیش برد.

در عالم طلبگی عنوان و مقام وجود ندارد

وی با اشاره به اینکه در زمینه امور مساجد، تغییراتی بنا بود انجام شود که با هماهنگی های مختلف انجام شد، تصریح کرد: شورای عالی مساجد در فارس نداشتیم با حضور بزرگان علمای استان، این شورا هم شکل گرفت که دبیری آن به عهده حجت الاسلام رضایی است.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه درباره مسئولیت مرکز رسیدگی به امور مساجد رایزنی ها انجام شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که حجت الاسلام «سلمان زاده» مسئول امور مساجد استان به عهده بگیرد، اظهار کرد: در عالم طلبگی عنوان و مقام نداریم و کارهای زمین مانده را یکی باید انجام دهد.
در عالم طلبگی عنوان و مقام وجود ندارد

وی در آخر  از زحمات حجت الاسلام والمسلمین دیمی بابت تصدی مسئولیت سرپرستی معاونت فرهنگی نهاد در این مدت تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم ایشان در مسئولین مدارس طرح امین نیز موفق کردو برای آقای «مشفقیان» نیز به عنوان معاون فرهنگی جدید این نهاد آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است، امروز  با حضور آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس برگزار شد، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام «محمد رضایی» تجلیل و حجت الاسلام «یوسف سلمان زاده» به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد، همچنین «مصطفی مشفقیان»، مسئول روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس با حفظ سمت به عنوان مسئول فرهنگی این نهاد منصوب شد.

در عالم طلبگی عنوان و مقام وجود ندارد



برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، شی
نظرات بینندگان