کد خبر: ۱۳۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

ارائه «تقویم آموزشی پس از بازگشایی مدارس» در ستاد ملی مبارزه با کرونا

وزیر آموزش و پرورش در پیامی از ارائه «تقویم آموزشی پس از بازگشایی مدارس» را در ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گزارشی از اجرای سیاست آموزش تعطیل نیست و تقویم آموزشی پس از  بازگشایی مدارس ارائه کردم.  

عصر روز گذشته، شبکه اجتماعی دانش‌آموزان«شاد» افتتاح شد و  حاجی میرزایی در این مراسم اظهار کرد: دانش‌آموزان می‌توانند از اول سال جدید و بعد از تعطیلات رسمی همانگونه که در حالت عادی در کلاس‌های خود حضور پیدا می‌کردند، در فضای مجازی هم در سرکلاس درس حاضر شده و با معلمان خود تعامل کنند. علاوه بر این تشکیل تیم آموزشی با کمک صدا و سیما و پخش دروس مدرسه توسط معلمان منتخب نیز انجام پذیرفته است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سیستم جدید فضای مجازی، علاوه بر سیستم حضور غیاب، معلمان می‌توانند محتوای درسی مناسب را با خلاقیت و امکانات مناسب بیشتریکه در این محیط در اختیار خواهند داشت، در اختیار دانش آموزان قرار دهند، گفت: برای این کار شبکه اجتماعی با برند «شاد» بر روی زیر ساخت‌های شبکه‌های اجتماعی بومی کشور در نظر گرفته شده که فقط دانش آموزان، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش مجاز به استفاده از آن هستند.

حاجی میرزایی اضافه کرد: تمامی ساختار مدارس و کلاس‌ها از قبل بر روی این شبکه، با استفاده از اطلاعات موجود در سیستم‌های آموزش پرورش از قبل به وجود آمده و معلمان و دانش آموزان می‌توانند طبق معمول آموزشی بعداز تعطیلات نوروزی به سهولت وارد مدرسه و کلاس درس خود بشوند و با شور و نشاط با همکلاسی‌ها و معلمان خود از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان