کد خبر: ۱۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰

تجلیل از برگزيدگان طرح «فراخوان ایده» در شيراز

دکتر رحیم انصاري شب گذشته در همایش «شیوه های اثر بخشی الگوهای دفاع مقدس» در حسینیه ثارالله شیرار تصريح كرد: طرح «فراخوان ایده» در راستای کنگره سرداران 14 هزار و 600 شهید ولایتمدار استان فارس از 15 اسفند ماه سال گذشته با توزیع 400 هزار دفترچه در سطح استان شروع شد و 15 تیر ماه سال جاري به اتمام رسید.
 
مسئول بسیج علمی بنیاد نخبگان فارس بیان داشت: از حدود 400 هزار دفترچه، 192 هزار ایده و مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که 55 درصد آنها به مرحله دوم راه پیدا کردند.
 
وي خاطرنشان کرد: این طرح با حدود 30 ارزیاب آغاز به کار کرد و کلیه طرح های برگزیده شده به صورت کتاب دفاع مقدس به ثبت رسیده است.
 
انصاري تصریح کرد: 1432مقاله با 11 داور در حدود 25 روز ارزیابی شد که از این تعداد 30 مقاله به مرحله برگزیده ها راه پیدا کرد و از این تعداد شش نفر برگزیده ویژه معرفی شدند.
 
معاون علمی پژوهشی سپاه فجر فارس با بیان اینکه در فراخون ایده 114 نفر برگزیده شناخته شدند که 10 برگزیده ویژه در بین آنان است، عنوان کرد: برگزیده شده ها جزو مبتکرین و نفرات اول المپیادها و نفرات برگزیده آزمون های سراسری هستند.
 
انصاری گفت: برای اولین بار در کشور با تلاش بسیج خواهران سپاه فجر فارس گروه حاملان قرآن در همایش «شیوه های اثر بخشی الگوهای دفاع مقدس» حضور پیدا کردند.
 
وي هدف از برگزاری این همایش را نهادینه شدن شیوه های خاص که میزان اثر بخشی الگوهای دفاع مقدس را در جامعه بيشتر می کند، عنوان كرد.
 
همچنین در پایان این مراسم از دانش آموزان برگزیده طرح «فراخوان ایده» تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان