کد خبر: ۱۳۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرکل زندان های فارس:

خانواده های زندانیان در استان فارس از کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری بهره مند شدند

بنیاد مستضعفان در راستای فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه و به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر، به خانواده زندانیان در کشورکمک نقدی معیشتی اختصاص داد و خانواده های زندانیان نیازمند در استان فارس از این کمک مؤمنانه بهره مند شدند.
 
مدیرکل زندان های فارس گفت: به منظور حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و از طریق بنیاد مستضعفان مبلغ ۱۳میلیارد و ۹۲۶میلیون ریال بسته حمایتی در قالب کارت هدیه به خانواده زندانیان نیازمند فارس اهدا گردید.
اسحاق ابراهیمی افزود: تعداد ۳۹۶۹ خانواده از این کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری بهره مند شدند.
وی اظهار داشت: بسته حمایتی با توجه به تعداد افراد خانوار با مبالغ ۲۰۰، ۴۰۰ و ۶۰۰هزارتومانی از طریق مددکاران زندان ها و انجمن حمایت زندانیان در شیراز و شهرستان ها بین خانواده های نیازمند توزیع گردیده است.
 اسحاق ابراهیمی گفت: در استان فارس ۱۴ مرکز انجمن حمایت زندانیان فعالیت دارند و ۳۳۰۰خانوار نیازمند تحت پوشش این نهادهای حمایتی در سطح استان قرار دارند.
ابراهیمی افزود: خانوارهای تحت پوشش، مستمری بگیر این نهادهای حمایتی هستند که با همت خیرین و درآمدهای انجمن، مستمری ماهیانه و سبد غذایی آنان در مناسبت های مختلف تأمین می شود.
وی تأکید کرد: انتظار ما از خیرین و نیک اندیشان جامعه و همچنین سایر نهادهای حمایتی این است که به افراد آسیب پذیر جامعه و به ویژه خانواده های نیازمند زندانیان توجه بیشتری داشته باشند.

نظرات بینندگان