کد خبر: ۱۳۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

قرآن‌دوستان فارس به مسابقه كتابخوانی تفسیر «۳۰ روز، ۳۰ آیه» فراخوانده شدند

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان، دارالقرآن بسیج سپاه فجر استان فارس مسابقه کتابخوانی تفسیر « ۳۰ روز، ۳۰ آیه» را در ایام این ماه مبارك برگزار می‌کند.
سید مصطفی موسوی، جانشین دارالقرآن بسیج سپاه فجر، ضمن تبریك فرا رسیدن ماه مبارك رمضان گفت: با حول و قوه الهی و با کمک اساتید و فعالان قرآنی استان فارس، دارالقرآن بسیج سپاه فجر به‌طور رسمی با مدیریت حجت‌الاسلام محمد صالح حیدری شروع به کار کرد که اولین برنامه قرآنی خود را در سال جدید در قالب برگزاری مسابقه کتابخوانی تفسیر «۳۰ روز، ۳۰ آیه» با كتاب تفسیر مقام معظم رهبری برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی مردم با مفاهیم عمیق قرآن کریم و تفسیر قرآن است که زمینه آشنایی و عمل هر چه بیشتر به قرآن را برای جامعه ما فراهم آورد.

موسوی با بیان اینكه در این مسابقه شرکت‌کنندگان با ۳۰ آیه کاربردی قرآن در ۳۰ جزء قرآن آشنا می‌شوند و در نهایت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، گفت: مهلت ثبت‌نام مسابقه تفسیر «۳۰ روز ۳۰ آیه» از ۱۰ الی ۱۷ اردیبهشت‌ماه انتخاب شده است و زمان برگزاری آزمون مجازی این مسابقه روز پنج‌شنبه، اول خردادماه خواهد بود.

جانشین دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس یادآور شد: زمان اعلام نتایج مسابقات فوق در روز یکشنبه، ۴ خردادماه (مصادف با عید سعید فطر) است که در آن به ۱۰ نفر برتر این دور از مسابقات ۱۰ عدد کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی تعلق می‌گیرد.

وی به نحوه شركت در این مسابقه اشاره كرد و گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شركت در این مسابقه قرآنی می‌توانند با آدرس https://chat.whatsapp.com/EDzJNZr۳RZm۱L۵chGqsadM به گروه واتس‌آپی این مسابقه ملحق شوند./  ایكنا 
انتهای پیام/

نظرات بینندگان