به گزارش سایت خبری شیرازه به نقل از مرودشت نا، جلال رشیدی منتخب مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در جمع خبرنگاران و فعالان مطبوعات شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در رابطه با اولویت های خود بیان داشت: حوزه کشاورزی، صنعت، گردشگری، ورزش و جوانان اولویت های من در حوزه انتخابیه هستند و در این مدت به عنوان منتخب مردم در این حوزه ها بیشترین جلسات و پیگیری ها را انجام داده و به احصا مشکلات پرداخته ام.

رشیدی در رابطه با دیدگاه سیاسی خود ابراز داشت:  نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا و به عنوان نماینده انقلابی، جریان ضد انقلاب را در مقابل خود می بینم.

 وی تصریح کرد: من خود را نماینده تمام مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد می دانم و نباید خود را درگیر مسائل پیش پا افتاده و حاشیه ای کنیم چرا که در غیر اینصورت نفعش را شهرستان های دیگر می برند.

وی خود را نماینده انقلابی مردم خواند و افزود: دولت به اندازه کافی در سطوح مختلف کشور، استان و شهرستان نماینده دارد و بنده نماینده دولت نیستم و نماینده مردم می باشم.

رشیدی با اشاره به بی اعتباری حرف های خاله زنکی و درگوشی در تصمیم گیری هایش بیان داشت: من با افراد مختلف مشورت می کنم اما حرف های خاله زنکی و در گوشی در تصمیم گیری  های من اثر ندارد و مستقلا تصمیم گیری می کنم.

وی به فرصت ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی بیان داشت: شبکه های اجتماعی احساس اندیشمند بودن کادب را در افراد پدید آورده و افراد خود را علامه دهر می دانند و در این فضا، رسانه های بی هویت شکل گرفته اند.

وی در رابطه با نحوه ارتباطش با رسانه ها بیان داشت: به عنوان نماینده مردم فقط با رسانه های دارای هویت ارتباط برقرار می کنم وبا تاکید برانتقاد پذیر بودن خود، با آغوش باز پذیرای انتقادهای منصفانه هستم و فرق بین انتقاد و تخریب را نیز به خوبی می دانم.

وی ابراز داشت: احساس می کنم امروز فضا بازشده است و مشتاقم که این فضای باز تداوم داشته باشد.

رشیدی بیان داشت: علیرغم اینکه هنوز کارم را به صورت رسمی شروع نکردم برخی انتقادهایشان را شروع کردند و باید تلاش کنیم با همکاری هم حوزه انتخابیه را به جایگاهی که در شان آن است برسانیم.

وی به ماجرای کارخانه ذوب آهن پاسارگاد در کوار اشاره کرد و بیان داشت: در برهه ای از زمان کارخانه که می توانست در حوزه انتخابیه هزاران شغل ایجاد کند به جای پاسارگاد در کوار راه اندازی شد و امروزه برای همان کارخانه می خواهند از سد درودزن آب تامین کنند در حالی که این کارخانه باید برای جوانان این حوزه انتخابیه شغل ایجاد میکرد.

وی در رابطه با دفتر نماینده در حوزه انتخابیه بیان داشت: از مدت ها قبل طرحی را برای ایجاد یک دفتر پویا برنامه ریزی کردیم و معتقد هستیم این دفتر با دفاتر نماینده ادوار قبل تفاوت های زیادی دارد. در دفتر نماینده، کارگروه های مختلف به صورت تخصصی مشکلات را احصا و بررسی کرده و راهکارها به دفتر و نماینده ارائه می شود.

رشیدی در رابطه با مسئولیتش در کمیسیون های مجلس اظهار داشت: معتقدم شغل نمایندگی شغلی شریف و مقدس است و به جای لابی گری برای حضور در کمیسیون های مختلف به مردم خدمت خواهم کرد و در مجلس مسئولیتی نخواهم گرفت چون می خواهم تمام وقتم را برای خدمت به مردم حوزه انتخابیه صرف کنم و بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی موفق ترین نمایندگان مجلس کسانی هستند که هیچ گونه مسئولیتی نداشته و صرفا به نمایندگی مشغول هستند.

وی افزود: علیرغم پیشنهادات فراوان برای حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بنده به عضویت این کمیسیون در نخواهم آمد و معتقدم باید در جایگاهی باشم که برای حوزه انتخابیه تاثرگذار باشد و اولویت من عضویت در کمیسیون صنایع و معادن است.

رشیدی کوچی بر شفافیت تاکید کرد و ابراز داشت: در این مدت در موارد مختلف با شفافیت موارد را برای مردم حوزه انتخابیه مطرح کرده ام و در آینده نیز میزان اموال، دلایل آرای خود شفاف اعلام خواهم کرد و در روزهای آتی دلایل خود برای رای به محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس را با مردم شفاف در میان خواهم گذاشت.

وی تصریح کرد: از کسی بیم و واهمه نخواهم داشت و در این مدت ۴ سال از حق مردم به جد دفاع خواهم کرد.

وی به پیگیری های مختلف خود در این مدت در عرصه های ورزشی و کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: در خصوص منابع آب کشاورزی و مشکلات یکی از تیم های ورزشی پیگیری هایی صورت گرفت و بعد از سال ها آب به روستاهای ده چاشت و ارزنه نیز رسید.

در این دیدار، خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند.