کد خبر: ۱۳۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
معاون ورزش و جوانان فارس:

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی فرهنگ پهلوانی در شیراز/ مدیریت یا سرپرستی یک اداره کل گوشت نذری نیست

علی رضایی گفت: دبیرخانه دائمی فرهنگ پهلوانی(ورزش زورخانه‌ای) در شیراز راه اندازی می شود تا با ترویج آن فرهنگ اخلاق مداری شکل بگیرد.
به گزارش " شیرازه"علی رضایی،معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس دوشنبه ١٩ خرداد در یک کنفرانس خبری ضمن تبریک هفته فرهنگ پهلوانی،گفت: از دیرباز تاکنون ورزش های ملی و زورخانه ای در کنار هم بوده و نه تنها تضادی و تفاوتی میان این دو وجود نداشته بلکه جهت تکمیل و رشد یکدیگر تاثیرات مثبتی برجای گذاشته است.

وی با اشاره به این که از سوی رسانه های بیگانه برای دو قطبی کردن ارزش‌های ما و علیه جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده، افزود: ورزش های زورخانه ای از هزاران سال پیش مورد توجه و الگوی جوانان بوده و همچنان اهداف خود را دنبال خواهد کرد.

فراخوان مسابقه عکس ورزش زورخانه‌ای
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس با بیان این که به مدد ارزش های ملی و ورزش های زورخانه ای فرهنگ غنی شکل گرفته، ادامه داد: برای تشویق جوانان به ورزش های زورخانه ای فراخوان مسابقه عکس ورزش زورخانه‌ای و فراخوان مقاله و پژوهش با محوریت نقش جوانی و جوانمردی به عنوان مهمترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس در نظر گرفته شده که در هفته فرهنگ پهلوانی اجرایی می شود.

رضایی در بخشی از سخنان خود به ماجرای دستگیری مدیرکل ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: عملکرد هر یک از مسئولین و افراد باید ملاک قضاوت‌ها باشد چرا که به اندازه تاریح ورزش فارس طی ۵ سال گذشته اقدمات بی نظیری انجام شده و امید بر این می باشد که به پاس و قدردانی از این خدمات این موضوع نیز ختم بخیر شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس افزود: به زودی با بررسی های وزارت ورزش و جوانان در خصوص مدیریت این اداره کل تصمیم گیری خواهد شد.رضایی به انتشار مطالب کذب در شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد و گفت: مدیریت یا سرپرستی یک اداره کل گوشت نذری نیست و سهم خواهی هم در آن جایی ندارد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در پایان افزود:ما همیشه و در هر زمان قدردان زحمات همه مسئولینی که برای ورزش استان فارس قدم برداشته اند،خواهیم بود.
انتهای متن/

برچسب ها: معاون ، ورزش ، فارس
نظرات بینندگان