کد خبر: ۱۴۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۹
شهردار شیراز خبر داد؛

راه اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی از هفته آینده

اسکندر پور شهردار شیراز با بیان اینکه با تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی،بخش‌هایی از جامعه به شدت تحت فشار قرار گرفتند و باعث شد کسانی که کسب و کار ریز دارند و برای امرار معاش مجبورند از شهرک‌های اطراف به مرکز شهر شیراز مراجعه کنند به شدت تحت فشار قرار گیرند.

به گزارش شیرازه ، حیدر اسکندرپور امروز 25 تیرماه در یکصد و چهل و یکمین صحن علنی شورای شهر شیراز از بازگشایی مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز، تا هفته آینده خبر داد و گفت:واقعیت این است که با یک مشکل جدی روبرو هستیم چرا که از طرفی شیوع کرونا طی روزهای اخیر بسیار گسترش پیدا کرده و فاکتورهایی که در گسترش کرونا به آن اشاره می شود یکی همین بحث حمل و نقل عمومی است که دو هفته پیش شورای شهر تصمیم گرفتند که باز برای همراهی با مردم و کنترل شیوع کرونا آن را تعطیل کنند.

اسکندر پور با بیان اینکه با تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی،بخش‌هایی از جامعه به شدت تحت فشار قرار گرفتند و باعث شد کسانی که کسب و کار ریز دارند و برای امرار معاش مجبورند از شهرک‌های اطراف به مرکز شهر شیراز مراجعه کنند به شدت تحت فشار قرار گیرند،ابراز داشت: از طرفی بر اساس آمارها حمل و نقل عمومی،۲۷ درصد در شیوع کرونا تأثیر دارد.

وی با بیان اینکه ما با یک دوگانگی روبه‌رو هستیم،عنوان کرد: از طرفی مصلحت عمومی شهر و مردم ایجاب می‌کند که برخی از بخش ها از جمله حمل و نقل عمومی کنترل شوند و از طرفی نیز عده ای در جامعه خیلی جدی تحت فشار قرار گرفته‌اند و ما ناچاریم مثل کلانشهرهای دیگر حمل و نقل عمومی را راه اندازی کنیم.

او ادامه داد: پس هم رانندگان و هم مردم باید به خوبی رعایت کرده و همراهی کنند تا امکان بازگشایی حمل و نقل عمومی وجود داشته باشد.

شهردار شیراز در پایان تصریح کرد: اگر واقعاً مردم از ما می‌خواهند که حمل و نقل عمومی راه اندازی شود پس باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و به شدت از ورود مسافران بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی ها جلوگیری شود./

انتهای پیام/
نظرات بینندگان