کد خبر: ۱۴۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

انتخاب ۲ نماینده از فارس در انتخابات اتحادیه تشکل‌های قرآنی

در انتخابات اخیر اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور که به‌صورت همزمان کشوری برگزار شد، دو نفر از جامعه قرآنی فارس حائز کسب بیشترین آرای مأخوذه شده و بدین ترتیب عضو هیئت مدیریه این اتحادیه شدند.

انتخابات اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به‌منظور انتخاب هیئت مدیره این اتحادیه روز جمعه، 3 مردادماه به‌صورت همزمان کشوری برگزار شد که این اتحادیه نیز در شیراز به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و اعضای اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس نیز توانستند در این انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق بیندازند.

بعد از آن نتایج این انتخابات برای معرفی 15 نفر از اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور که حائز بیشترین رأی شده بودند، اعلام شدند.

در این میان نام 2 نفر از نمایندگان فارس در بین افرادی که بیشترین آرا را اخذ کرده‌اند به چشم می‌خورد، محمدحسین اسلامی جهرمی با 210 رأی و حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی با 198 رأی توانستند در این انتخابات موفق شده و به‌عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور انتخاب شوند.

همچنین سایر اعضای این اتحادیه شامل حسن محمدی علویجه، سیدمحسن موسوی بلده، مرتضی طلایی، سیدعلی محمد سرسرابی، امیرحجت مرادی، جواد سعیدی، حسین خاکسار هرندی، مهدی مقامی، رحیم قربانی بریس، میثم طاهرآبادی، نهضت حورزاده هشتجین، لاله افتخاری و پیمان سلیمی نیز به‌عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

علاوه بر این‌ها اعضای علی‌البدل هیئت مدیره شامل مجید باوردی، حجت مجید‌بیلندی و سیدمرتضی نیکزاد‌حسینی بوده است و همچنین هیئت بازرسان نیز شامل محمد الهی، محمد پیلان‌نژاد و قاسم جهان‌آرا شدند و محترم قلی‌پور و باقر افخمی اعضای علی‌البدل خواهند بود.

یادآور می‌شود، با برگزاری این انتخابات، عملاً دو اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور با یکدیگر ادغام شده و در سطح کشور تنها یک اتحادیه تشکل‌های قرآنی فعالیت خواهد کرد البته اتحادیه‌های مدغم تشکل‌های قرآنی در سطح استان‌ها که طی سال‌های گذشته تشکیل شده بودند، همچنان پا برجا بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.


نظرات بینندگان