کد خبر: ۱۴۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹

افزایش ۳۱ درصدی ساخت جایگاه‌های سوخت در فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از افزایش ۳۱ درصدی ساخت جایگاه‌های سوخت در استان در هفت سال گذشته خبر داد.
 امیر بنی کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با ارائه گزارشی از دست آورد‌های این شرکت در طول هفت ساله خدمت دولت تدبیر و امید پرداخت و ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای افزایش توان سوخت رسانی، توسعه جایگاه‌های سوخت مایع و سی ان جی، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در حوزه سوخت رسانی و تامین و توزیع بدون وقفه سوخت در سطح استان را از محور‌های اصلی فعالیت‌های منطقه، در این دوران بیان کرد.

او افزود: افزایش ۳۱ درصدی جایگاه‌های عرضه سوخت مایع بنزین ونفت گاز از سال ۹۲ الی ۹۹ در سطح استان یکی از اقدامات مهم این منطقه در راستای توسعه و ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای سوخت رسانی مطلوبتر به مردم بوده است.

مدیر منطقه فارس ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران، مالکین مجاری عرضه، رانندگان نفتکش وشرکت‌های حمل ونقل در تامین و توزیع به موقع سوخت در استان، هفته دولت را بهترین فرصت برای ارائه فعالیت‌های و دستاورد‌های شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرای به مردم دانست و افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته وایجاد بستر‌های لازم برای جذب سرمایه گذار وبخش خصوصی در حوز ه سوخت رسانی تعداد ۶۷ باب جایگاه سوخت مایع و ۱۶ باب جایگاه سی ان جی در سطح استان با سرمایه گذاری بیش از سه هزار و۳۲۰ میلیارد ریال در این دوران افتتاح وزمینه اشتغال ۹۰۰ نفر نیز فراهم شده است.

او بابیان این موضوع که در دوران خدمات رسانی دولت تدبیر و امید این شرکت توانسته است به طور میانگین هر سال ۱۰ باب جایگاه سوخت مایع و سی ان جی در سطح استان فارس به بهره برداری رساند، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۱۲ میلیون انواع فرآورده‌های نفتی از طریق ۲۸۴ باب جایگاه بدون وقفه توزیع می‌شود و استان به لحاظ مصرف فرآورده درسطح کشور در جایگاه چهارم قراردارد.

بنی کریمی، صرفه جویی روزانه بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین در استان را یکی دیگر از دستاورد‌های منطقه طی سال‌های ۹۲ تا ۹۹ بیان کرد و گفت: باتوسعه جایگاه‌های سی ان جی و جایگزینی سوخت‌های پاک و غیر آلاینده در سبد مصرفی خانوار‌ها، در حال حاضر میانگین مصرف روزانه گاز سی ان جی در استان یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب رسیده است که رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال ۹۲ را نشان می‌دهد.

او اجرای طرح ها‌ی تخصیص سهمیه نفت گاز براساس پیمایش، مدیریت مصرف سوخت در کشور، دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی و توزیع الکترونیکی نفت سفید، نفت گاز وگاز مایع را از جمله طرح‌های مهم و زیربنایی شرکت ملی پخش در راستای توزیع بهینه و کنترل وجلوگیری از انحراف فرآورده‌های نفتی بیان کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان 

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان