کد خبر: ۱۴۱۵۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

آغاز پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در فارس

پرداخت تسهیلات حمایت از مشاغل خانگی در استان فارس آغاز شد.
 معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: امسال حدود ۹ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از مشاغل خانگی در استان تخصیص یافته است.
 
جلالی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی mashaghelkhanegi.ir برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند، افزود: کارمزد این تسهیلات ۴ درصد و مدت زمان بازپرداخت هم ۳۶ تا ۶۰ ماه است که توسط دو بانک عامل رفاه کارگران و توسعه تعاون پرداخت می‌شود.

وی، از اجرای طرح جدید الگوی توسعه مشاغل خانگی در استان خبرداد و افزود: در راستای اجرای این طرح که با هدف کاهش چالش‌های پیش روی متقاضیان انجام می‌شود از ظرفیت فعالان اقتصادی به عنوان پشتیبان طرح در تامین مواد اولیه مورد نیاز مشاغل و تامین بازار فروش محصولات تولیدی استفاده خواهد شد.

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس اظهارداشت: توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی هم از دیگر برنامه‌های جدید سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف کاهش چالش‌های پیش روی مشاغل خانگی در استان است./  خبرگزاری صدا و سیما 


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سوسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
0
گروه خوب است
داود
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
0
سلام
سایت بالا نمیاد همینی که معرفی کردید
mashaghelkhanegi.ir

اما سایت

mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir

بالا میاد ما هم سال 94 تو رسته کیف و کفش هم مدرک مشاغل خانگی گرفتیم هم طرحمون پذیرفته شد اما خب دیگه گفتن بودجه نیست تا اخبار امروز شنیدیم الان ما کجا بریم؟؟؟ و سایت مربوطه بالا نمیاد از طرفی اون سایتی که خودم لینک دادم فقط برای ثبت‌نام مدرک مشاغل هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
0
سلام چراسایتی که میخاد وام مشاغل خانگی بده بازنمیشه؟
فیروزی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
0
چرا سایت باز نمیشه ؟؟؟!چیکار باید کنیم؟