کد خبر: ۱۴۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس خبر داد:

نظارت بر سرویس مدارس شیراز از طریق بازرسان در نواحی انجام می‌شود

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس از نظارت مستمر بر سرویس مدارس از طریق بازرسان نواحی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
عبدالحسین رحیمی ضمن قدردانی از تلاش‌های سازمان دانش‌آموزی در هدایت و مدیریت سرویس مدارس در چند سال اخیر ،گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مسوولیت صدور مجوز و معرفی شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزان و تأمین خودرو بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری است و آموزش و پرورش بهره‌بردار و ناظر است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس در خصوص تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید گفت: تعیین نرخ سرویس مدارس همچون سال‌های قبل به پیشنهاد کارگروه ماده ۱۸ و تصویب آن در شورای اسلامی شهر صورت می‌گیرد و چگونگی دریافت و پرداخت هزینه‌های سرویس در این کارگروه مطرح شده که پس از تصویب آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گفته رحیمی امسال اولیا و دانش‌آموزان برای تعیین سرویس باید به سامانه سپند که زیر نظر شهرداری است مراجعه کنند و تعیین و تامین خودرو برای دانش‌آموزان از طریق این سامانه انجام می‌شود.

وی در خصوص امکانات این سامانه گفت: متاسفانه هنوز این سامانه در اختیار ما قرار نگرفته و سامانه در دسترس آموزش و پرورش نیست و ما هیچ اطلاعی از میزان امکانات و خدماتی که این سامانه ارائه می‌دهد، نداریم.


نظرات بینندگان