کد خبر: ۱۴۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده فارس در چهل سالگی دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در چهل سالگی دفاع مقدس در این استان را تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده آن دوران اعلام کرد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار سعید كوشكی‌جهرمی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس عصر سه‌شنبه، ۱۸ شهريور ماه در جلسه ویدئو كنفرانس با فرمانداران و فرماندهان سپاه استان كه با موضوع چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: به‌ مناسبت فرا رسیدن چهل سالگی دفاع مقدس برنامه‌های شاخص مختلفی با توجه به شرایط وجود ویروس کرونا در سطح استان برنامه‌ریزی شده است كه یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده استان تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس استان است.

وی با بیان اینكه بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از ابتدای سال برنامه‌ها شروع شده است، افزود: برنامه‌های متنوع و مختلفی در جهت پاسداشت دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس در چهل سالگی دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

كوشكی با تصریح اینكه برابر ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌ها باید تا پایان سال باشد، گفت: تعدادی از این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان است که در روز ۳۱ شهریورماه همزمان در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط تعدادی از فرمانداران استان در خصوص بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت: باید ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها به‌ریاست فرمانداران و به دبیری فرمانده سپاه شهرستان‌ها و با حضور اعضا تشکیل و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد و اقدامات انجام شده نیز به استاندار و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارسال شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: استان فارس دارای بیش از ۲۷۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس بوده است که این حجم نشان از حضور گسترده و نقش استان در دفاع مقدس است که فرمانداران و فرماندهان سپاه استان باید از رزمندگان و ایثارگرانی را شناسایی و از آن‌ها تجلیل کنند که تاکنون از آن‌ها تقدیر صورت نگرفته است.

کوشکی همچنین دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس را رونمایی از کتب حوزه دفاع مقدس، تکمیل یادمان‌ها و افتتاح آن‌ها، افتتاح پروژه‌های مختلف استان، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان، تهیه محتوا و انتشار در فضای مجازی، انجام تبلیغات محیطی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با رویکر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فضای مجازی اعلام كرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان