کد خبر: ۱۴۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹
رئیس پلیس راهرو شمال فارس در گفتگو با «شیرازه» مطرح کرد:

مسدود بودن محور کُنارتخته به سمت بوشهر به دلیل ریزش کوه

رئیس پلیس راهرو شمال فارس از ریزش کوه در محور کنار تخته به سمت استان بوشهر خبر داد و گفت: عوامل پلیس راه و راهداری درصدد هستند که این محور هرچه سریع‌تر بازگشایی شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عبدالهاشم دهقانی در گفتگو با خبرنگار این رسانه از ریزش کوه در محور کنار تخته به سمت استان بوشهر خبر داد و گفت: به خاطر شدت بارش به دلیل ریزش کوه در حال حاضر محور کنار تخته به سمت استان بوشهر مسدود است و عوامل پلیس را ه و راهداری در صدد هستند که این محور هر چه سریع تر باز گشایی شود.

وی با بیان اینکه بارش رحمت الهی که از شب گذشته آغاز شده  کماکان با شدت ادامه دارد و اکثر مناطق استان فارس را در بر گرفته است،افزود: در چنین شرایطی سطح راه ها لغزنده و رانندگی  شرایط خاص خود را دارد و در حال حاضر که این گزارش ارائه می شود شاهد بارش برف در محور  سپیدان به سمت اقلید و همچنین  گردنه کولی کش در محور شیراز به اصفهان هستیم.

دهقانی اضافه کرد: همچنین شاهد مه گرفتگی شدید در محور دشت ارژن به کازرون و محدوده ابوالحیاط هستیم  که باعث کاهش میدان دید رانندگان شده است.

 رئیس پلیس راهرو شمال فارس ادامه داد: با توجه به شرایط جوی و محدودیتها ی تردد که تا پایان هفته ادامه دارد توصیه اکید ما به هم استانی های عزیز  این است که فعلا از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند و تردد را به بعد از این شرایط موکول کنند.

دهقانی درادامه چند توصیه به شهروندان کرد و گفت:  در صورتی که آن دسته از رانندگانی که بنا به حرفه و شغل خود مجبور به  تردد در جاده ها هستند لازم است مواردی را رعایت کنند؛ قبل از حرکت از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند، رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی و سردسیر را دارند حتما تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند، از توقف در مسیر رودخانه ها خودداری کنند، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و در طول مسیر به هشدارهای عوامل راهنمایی توجه کافی داشته باشند تا مشکلی در جاده های فارس ایجاد نشود.

تاکنون خسارتی اعلام نشده است

رحیم آزادی، مدیرکل بحران استانداری فارس نیز با بیان اینکه تا کنون خسارتی اعلام نشده است، گفت: میانگین بارندگی ها تا کنون 20میلی متر بوده که فیروزآباد حداکثر 40 میلی متر و شیراز هم تا کنون 30 میلی متر بارندگی داشتیم و این بارندگی تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام/س/ م
نظرات بینندگان