کد خبر: ۱۴۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

واکنش گنجی به اظهارات تاج‌زاده درباره ادغام رهبری و ریاست‌جمهوری

عبدالله گنجی در واکنش به اظهارات تاج‌زاده درباره ادغام رهبری و ریاست جمهوری نوشت: درکتان می‌کنیم. اگر رئیس جمهور را در هیبت یک برانداز یا استحاله کن می‌پسندید یا توقع داشتید مهره‌های سیاه فتنه را "قدرت مالی" کند تا به مهره سفید تبدیل و کنتورشان صفر شود حق با شماست.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در واکنش به اظهارات تاج‌زاده درباره ادغام رهبری و ریاست جمهوری طی توییتی نوشت: درکتان می‌کنیم. اگر رئیس جمهور را در هیبت یک برانداز یا استحاله کن می‌پسندید یا توقع داشتید مهره‌های سیاه فتنه را "قدرت مالی" کند تا به مهره سفید تبدیل و کنتورشان صفر شود حق با شماست. خاتمی گفت از اردوگاه اصلاح طلبان صدای دشمنان این ملک و مملکت را می شنوم نگفت با رهبری مشکل دارم

گفتنی است، مصطفی تاجزاده، در توییتر نوشته بود: از آسیب‌های نظام ولایی این است که نامزد ریاست‌جمهوری شعارهایی می‌دهد و رای می‌آورد. رهبر هم شعارهایی می‌دهد و اجراشدن آنها را انتظار دارد. اگر همسو نباشند، رئیس دولت چگونه می‌تواند شعارهایش را عملی کند؟ هر دو مستقیم یا غیرمستقیم منتخب مردمند. راه‌حل؟ ادغام رهبری و ریاست جمهوری.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان