کد خبر: ۱۴۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۹

عملیات اجرای بزرگراه "فسا_داراب" به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود

معاون عمرانی استانداری فارس از اتمام عملیات اجرایی بزرگراه شیراز فسا_داراب در سال آینده خبر داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر اقتصادی شیرازه، محمود رضایی طول بزگراه شیراز، فسا و داراب را ۳۵۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۹۷ کیلومتر از این بزرگراه به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک است و ۸۲  کیلومتر آن نیز هم اکنون در دست اجراست که  ۵۰ کیلومتر از این مسیر  در دست اجرا، حدفاصل شهر فسا و داراب قرار دارد.

وی افزود: ۲۰ کیلومتر از ۵۰ کیلومتر باقی مانده حدفاصل شهرستان های فسا و داراب، تا آخر امسال به بهره برداری می رسد و مابقی نیز با تزریق منابع دولتی و استفاده از ظرفیت های بانکی در سال آینده، زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه مابقی مسیر این بزرگراه در دست مطالعه و اجرای آن در حال پیگیری است یاد آورشد: عملیات اجرایی بزرگراه مذکور در سال آینده به اتمام خواهد رسید.

رضایی عنوان کرد: اجرا و تکمیل این پروژه، مسیر دسترسی شهرستان های سروستان، فسا و داراب با مرکز استان کوتاه تر می شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل بزرگراه شیراز، فسا و داراب همچنین عامل افزایش ایمنی و کاهش آمار تصادفات جاده ای در این مسیر خواهد بود.

به گفته رضایی، در هفت سال گذشته طول بزرگراه‌های  استان  فارس از ۸۶۱ کیلومتر به یک هزار و ۴۶۲ کیلومتر و طول راه‌های اصلی این استان  از یک هزار و ۹۰۷ کیلومتر به ۲ هزار و ۳۰۹ کیلومتر افزایش یافته است./

انتهای پیام/ س/ م
برچسب ها: بزرگ راه ، فسا ، داراب
نظرات بینندگان