کد خبر: ۱۴۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۹
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

مذاکره با جنتلمن‌های پشت‌میزنشین نتیجه‌ای جز شهادت شهید سلیمانی و فخری‌زاده نداشت/ حاصل ۸سال تلاش برای مذاکره، مشکلات و بدبختی امروز مردم ایران است

جواد کریمی قدوسی با اشاره به اینکه مردم بدانند که با برجام مشکلات آنها حل نمی‌شود، گفت: مذاکره با جنتلمن‌های پشت‌میزنشین نتیجه‌ای جز شهادت شهید سلیمانی و فخری‌زاده نداشت
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جواد کریمی قدوسی امروز در جمع نمازگزاران جمعه مردم مرودشت، 9دی را روز بصیرت مردم و معرفی خواص بی‌بصیرت دانست و اظهار کرد: اگر به تاریخ رجوع کنیم به این نتیجه می‌رسیم، فتنه‌ها از بی‌بصیرتی تعدادی از خواص بوده است.

وی افزود: علاوه بر اینکه حماسه 9 دی برای همیشه نماد عزتمندی و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی  است، روز پیروزی جبهه حق بر جبهه کفر و باطل نیز به شمار می‌آید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه گذشت زمان، ضرورت بررسی این حماسه را بیشتر نمایان می‌کند، عنوان کرد: عده‌ای درصدد هستند تا آن فتنه عمیق را به یک حادثه ‌کوچک تبدیل کنند، اما لازم است تا نسل حاضر را از خیانت عاملان این فتنه و بی‌بصیرتی تعدادی از خواص باخبر کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در ۱۹ دی ماه ۱۳۸۹ فرمودند که این کسانی که شما به آنها سران فتنه می گویید؛ کسانی بودند که دشمن آنها را به وسط صحنه کشاند، نباید انسان بازیچه دست شمن شود، باید سریعا متوجه قضیه شود و اگر غفلتی کرده است، زمانی که متوجه غفلت شد، بلا فاصله راه را عوض کند ولی فتنه گران راهشان را عوض نکردند.

کریمی قدوسی ادامه داد: عامل دیگر، کسانی بودند که گمان کرده بودند که بساط جمهوری اسلامی برچیده خواهد شد و حتی شعارهای دینی نیز در این کشور نخواهد ماند، برنامه بر این بود که برنامه دولت مطلوب خود را بچینند و اگر نتوانستند برنامه دولت مطلوب خود را اجرا کنند، کشور را به آشوب بکشند.

وی افزود: در سه دهه بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۳ فتنه به وقوع پیوست؛ فتنه اول، فنته سیاسی یا انسداد سیاسی در کشور در سال ۱۳۷۸ با اسم رمز جامعه مدنی با هدف به زانو درآوردن نظام اسلامی و فراهم کردن زمینه بازگشت آمریکا به کشور طراحی شده بود که مسئولیت این فتنه و مدیریت آن به عهده رئیس جمهور وقت محمد خاتمی بود.

کریمی قدوسی گفت: طراحی انجام شده این فاجعه؛ خروج از حاکمیت، شورش های خیابانی، آتش زدن اموال عمومی، طراحی و انجام قتل های زنجیره ای با هدف زیر سوال بردن نظام اسلامی، هماهنگی با سرویس های خارجی برای پشتیبانی، مخالفت با قانون اسلامی و نظارت استصوابی شورای نگهبان بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: فتنه دوم، فتنه امنیتی در سال ۱۳۸۸ بود که اسم رمز شروع این فتنه تقلب در اتخابات بود، رهبری این فتنه و هدایت راهبردی آن به عهده هاشمی رفسنجانی بود و فرماندهی میدان بر عهده سید محمد خاتمی، میر حسین موسوی و مهدی کروبی بود.

وی بیان داشت: هدف این فتنه نیز به زانو درآوردن نظام اسلامی و جمع کردن بساط جمهوری اسلامی و حکومت دینی و فراهم کردن زمینه بازگشت آمریکا به کشور بود و هم چنین  تاکتیک های بکار رفته در این فتنه شعار اگر موسوی رای نیاورد، تقلب شده ، مردم به خیابان ها بریزند، بود.

کریمی قدوسی ادامه داد: درخواست ابطال انتخابات، پروژه کشته سازی در این فتنه مانند قتل های زنجیره ای و اینکه سران فتنه با ناتو هماهنگی کرده بودند که در وقت مناسب آمریکا و ناتو به ایران آغاز شود و حتی محمد خاتمی در دیدار با ملک عبدالله در ریاض بر لزوم شوک خارجی به همراه شوک اجتماعی برای پیروزی در انتخابات تاکیده کرده بود.

وی افزود: حضور خودجوش مردم در این روز که بعد از مدتی نابسامانی‌ در کشور و ادعای تقلب از سوی برخی انجام شد، به لطف اهل‌بیت(ع) بود که سبب شد این غائله به پایان برسد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بیان کرد: 9 دی روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است چراکه در این روز مردم با بصیرت صف خود را از خواص بی‌بصیرت جدا کردند و حمایت خود را از انقلاب و ولایت فریاد زدند.

کریمی قدوسی گفت: در این ماجرا تصور برخی از فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها این بود که بساط جمهوری اسلامی را جمع خواهند کرد حتی در آن زمان از داخل هماهنگی‌های لازم با نیرو‌های نظامی دشمن شده بود که در زمان معین به کمک آن‌ها بیایند.

وی با تأکید بر اینکه حذف ولایت‌فقیه هدف مهم این فتنه بود، بیان کرد:ملت ما بیدار بود و در برابرتمامی زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستاده است.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به اینکه مردم بدانند با برجام مشکلات آنها حل نمی‌شود، گفت: در طول تاریخ و دوران معاصر هر وقت پای مذاکره با دشمن به وسط آمده شکستی پشت آن نهفته بوده است که نمونه روشن آن مذاکره تعدادی از خواص بی‌بصیرت اطراف امام علی (ع) با معاویه بود که سبب بروز آن حوادث ناگوار و درنهایت شهادت امام علی (ع) شد.

کریمی قدوسی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این دولت یازدهم ودوازدهم بخصوص بعد از امضای برجام جریان انقلابی را برای مقابله با نفوذی ها آماده باش دادند، افزود: رهبری انقلاب فرمودند یک جریان منحط غرب گرا می خواهد تمامی امور کشور را به دست بگیرند پس باید در مقابل آنان بایستیم.

وی بیان کرد: هدف غرب گرایان در این جریان نفوذ، به دست گرفتن کل امور کشور وبازخوانی نقشه شکست خورده سال 88 بود و یکی از روش های نقشه نفوذ مذاکره برجام بود و طوری آن را مهندسی کرده بودند که به مردم بگویند در 25 سال گذشته بی نظیر بوده است.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: این مجلس انقلابی که شما تشکیل دادید هفته گذشته آخرین میخ را به تابوت برجام کوبید وقانون لغو تحریم ها که همان برچیده شدن بساط کاسبان تحریم و برجام است را تصویب کردند و قرار شد که هربار نیازی به مذاکره با اروپایی ها بود، ابتدا به مجلس گزارش دهند و برای ضمانت اجرا از این مصوبه،قانون 25سال زندان وحبس برای متخلفان نیز مصوب ودر نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه فرمان جهاد را امام صادر می کند،گفت: منشأ شعارهای دینی مبارزه بادشمنان، قرآن است و کشور نیز در نظام ولایی با قرآن اداره می شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت :مذاکره کنندگان برجام، موازنه اقتدار را به خشونت و کوتاه آمدن تبدیل کرده ونتیجه آن ترور سردار سلیمانی وشهید فخری زاده شد. 

وی بابیان اینکه برجام و مذاکره با جنتلمن‌های پشت‌میزنشین نتیجه‌ای جز شهادت شهید سلیمانی و فخری زاده نداشت، افزود: حاصل نزدیک به 8 سال تلاش برای مذاکره، مشکلات و بدبختی امروز مردم ایران است.

کریمی قدوسی در ادامه اظهار کرد: نفوذی ها تحت عناوین حمایت وجلوگیری از منقرض شدن نسل یوزپلنگ ایرانی و همچنین تجزیه ونمونه برداری و آزمایش از جلبک‌های اعماق خلیج فارس و صدور مجوزهای لازم و قرار دادن امکانات لازم توسط خانم مولاوردی و معصومه ابتکار ،تمامی اطلاعات را از آنان گرفته ولی غافل از اینکه به دنبال شناسایی مراکز آموزش های نظامی موشکی ایران در کویر سمنان وهمچنین پیدا کردن اسکله های نظامی سپاه در اعماق خلیج فارس بودند که توسط نیروهای اطلاعات سپاه شناسایی شدند.

وی افزود: آقای بیژن زنگنه وزیر نفت دو دستی تمامی اطلاعات نفتی ما را با هدف همکاری با شرکت های توتال تقدیم آنان نموده ولی غافل از آنکه حتی یک پیچ وارد کشور شود.

کریمی قدوسی در ادامه به اهمیت جایگاه های نماز جمعه در سطح کشور اشاره نمود وافزود: در همین مکان‌های نماز جمعه در 40سال گذشته هرکجا ملت خیانتی از فردی و یا مسئولی دیدند در آنجا اعلام نموده ودر کل نهاد نماز جمعه برای همین وضع شده است که وحدت امت اسلام حفظ شود ودر برار خائنین نظام ونقشه های شوم دشمنان ایستادگی نمایند.

وی اضافه کرد: مادامی که دیدند مردم در برابر جریان غربگرا و تمامی دسیسه های آنان ایستادگی می کنند و نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب میشود، معیشت مردم را گرو گرفته و با وارد کردن سختی های از قبیل گرانی های بیش از حد و اندازه و بی ارزش کردن پول ملی کشور، جهت رسیدن به اهداف و مقاصد خود که همان مذاکره است، هستند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی با تشریح نقش برخی عواملی داخلی و عملکرد آنها در بروز مشکلات گفت: آقایان با گرو گرفتن معیشت مردم و راه انداختن مشکلات معیشتی و سختی های فراوان برای مردم،  =به دنبال مذاکره هستند و این باعث شرمساری است به همین دلیل باید به مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/س / م
نظرات بینندگان