کد خبر: ۱۴۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

متروی شیراز امروز رایگان است

استفاده از خدمات متروی شهر شیراز امروز دوشنبه ۲۹ دی‌ماه به مناسبت روز ملی هوای پاک رایگان است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در راستای بزرگداشت ۲۹دی روز ملی هوای پاک متروی شیراز در این روز به صورت رایگان اقدام به پذیرش مسافر خواهد کرد. هدف از اعلام روز ملی هوای پاک، ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه نسبت به آلودگی هوا و جلب مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی بین بخشی برای کمک به کاهش آلودگی هوا است.

برابر با مصوبه سال ۹۷ شورای اسلامی شهر شیراز جمعا مترو شیراز در طول سال ۸ روز به صورت رایگان به شهروندان و مسافران بصورت رایگان خدمات ارائه می کند.

بنابر این مصوبه خدمات مترو شیراز ۳ روز اول مهرماه هر سال، روز قدس، ۲۲ بهمن هر سال مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۱۵ اردیبهشت مصادف با روز شیراز، ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل و ۲۹ دی ماه هر سال مصادف با روز هوای پاک به صورت رایگان است.

زمان شروع حرکت قطار‌ها در کلانشهر شیراز در  روز‌های غیر تعطیل از ایستگاه احسان ساعت ۶:۰۵ و از ایستگاه شهید دستغیب ۶:۱۰ خواهد بود.

زمان شروع حرکت قطار‌ها در روز‌های تعطیل از ایستگاه احسان ساعت ۷:۰۵ و از ایستگاه شهید دستغیب ۷:۱۰ خواهد بود. ساعت بازگشایی درب همه ایستگاه‌ها با هم راس ساعت ۵:۴۵ صبح است.

آخرین حرکت قطار ساعت ۱۹:۰۵ از ایستگاه احسان و ۱۹:۱۰ از ایستگاه شهید دستغیب خواهد بود؛ و تا اطلاع بعدی سر فاصله حرکت قطار‌ها در تمام طول روز ۱۵ دقیقه است.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان