کد خبر: ۱۴۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۹
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

برگزاری رویداد ملی «طواف» در استان فارس

امیر همتی دشتکی گفت: طرح ملی «طواف» در ۵ محور محتوایی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم اجرا می شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، امیر همتی دشتکی با بیان اینکه دستورالعمل شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه سازی مردمی و امر تبلیغ دین و مأموریت گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و عرضه شده است گفت: ۵ محور محتوایی این رویداد ملی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است.

وی با تاکید بر اینکه کلیه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی واصله از کمیته‌های استانی در بانک اطلاعات طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور ثبت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت گفت: کمیته استانی برای اجرای این طرح راه اندازی شده است و دریافت و جمع آوری طرح‌های پیشنهادی توسط کمیته استانی تا ١٢ بهمن ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعطا جوایز کلیه طرح‌های منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد با وصول طرح تفصیلی و ارزیابی کمیته ستاد مرکزی خواهد بود، گفت: هر طرحی که حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد به عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود.

همتی دشتکی با اشاره به اینکه طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده و مبلغ ۷۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود گفت: این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود. وی در مورد طرح‌های برگزیده آزاد بیان داشت: ارزیابی و انتخاب طرح‌های برگزیده آزاد و اعطای جوایز، طبق شاخصه‌های کمیته ستاد مرکزی صورت می‌پذیرد و از حیطه اختیارات کمیته‌های استانی خارج است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: علاقه مندان برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌های گزینش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی و پایش اولیه به وب سایت استانی جشنواره به آدرس www.tavaf-fars.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان