کد خبر: ۱۴۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
رئیس سازمان صمت استان فارس؛

تقلب ۹۰۰میلیون ریالی در مخلوط کردن گوشت گاو و گوسفند/ تخلف ۲۹ میلیون ریالی در فروش اجباری تخم‌مرغ ثبت شده است

رئیس سازمان صمت استان فارس از تخلف برخی قصابی‌ها در شیراز خبر داد و گفت: پرونده تخلف یکی از قصابی‌ها در فروش تقلبی گوشت گوسفند به ارزش ۹۰۰میلیون ریال تشکیل شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر اقتصادی شیرازه، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صمت استان فارس گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی و شکایات مردمی پرونده تخلف در فروش گوشت گوسفند برای یکی از قصابی‌ها در شیراز به ارزش 900 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گفته وی، بعضی قصابی‌ها گوشت گوساله و گوسفند را با هم ‌مخلوط کرده و با قیمت گوشت گوسفند به فروش می رسانند.

ایزدی به تخلف 29 میلیون ریالی فروش اجباری یک شرکت پخش کالا اشاره کرد و ادامه داد: یکی از شرکت های پخش کالا نیز برخی سوپرمارکت ها را مجبور به خرید اجباری زیتون خوراکی در ازای فروش تخم‌مرغ می کرد که برای این تخلف هم تشکیل پرونده داده شد.

رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به این که بررسی این موضوع نیز در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفته بیان کرد: پرونده تخلف برای این کلاهبرداران و متخلفان تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

وی با تاکید بر اعلام و گزارش شهروندان با مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی با سامانه 124، از مدیران واحدهای صنفی خواست در صورت مشاهده فروش اجباری کالا توسط شرکت های پخش، موارد تخلف از قبیل گرانفروش،کم فروشی و خرید اجباری را از طریق این سامانه یا شماره تماس 32340000 به ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/س/م
نظرات بینندگان