کد خبر: ۱۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰

دستگیری پنج عضو القاعده در کرمان

سردار حسین چناریان از دستگیری پنج عضو القاعده در کرمان خبر داد و گفت: اسنادی در خصوص قصد انجام عملیات خرابکارانه از این گروه به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین چناریان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری گروه القاعده در استان کرمان خبر داد.

این مسئول ادامه داد: این گروه قصد ورود مقدار زیادی سلاح و مهمات به داخل کشور داشتند که خوشبختانه در کرمان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه قصد این گروه پنج نفره انجام اقدامات خرابکارانه در کشور بوده اظهار کرد: با توجه به اهمیت این پرونده، این مورد به طور کامل به اداره اطلاعات منتقل شد که متعاقب پیگیری مقدار زیادی اسلحه و مهمات هم در سیستان و بلوچستان کشف شد.

وی ملیت این افراد را مربوط به کشورهای همسایه غربی اعلام کرد و گفت: هم اکنون تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

سردار چناریان همچنین از افزایش ۳۵ درصدی امنیت در جنوب استان در پنج ماه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در این منطقه چندین عامل ناامنی داشتیم که به هلاکت رسانده شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در بخش مرکزی جنوب استان گروهی از اشرار که سوابق زیادی در سرقت مسلحانه، قتل مسلحانه، آدم ربایی و تیراندازی و شهادت چهار نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی را داشتند دستگیر و به هلاکت رسانده شدند.

وی همچنین از دستگیری دو تن دیگر از اشرار منطقه هم در چند ماه اخیر خبر داد و بیان داشت: با مجموعه اقدامات انجام شده در جنوب، در حال حاضر از لحاظ افزایش امنیت و کاهش وقوع جرایم جنایی و خشن و مسلحانه در وضعیت خوبی قرار داریم.

این درحالی است که در هفته گذشته در درگیری اشرار با ماموران نیروی انتظامی در کرمان متاسفانه دو مامور نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

نظرات بینندگان