کد خبر: ۱۴۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
نماینده مردم فراشبند؛

هنر و اخلاق مکمل هم هستند

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هنر و اخلاق مکمل هم هستند، هرچه هنرمند به مرحله بالاتری از فکر، اندیشه و درک عقلانی برسد، جوهره آثار هنری او کیفیت و ارتقای بیشتری پیدا خواهد کرد.
به گزارش سرویس شهرستان‌ها شیرازه، محمدمهدی فروردین در نشست با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان فراشبند از وجود هنرمندان و فرهنگ‌وران توانمند این شهرستان ابراز خوشنودی کرد و گفت: همین که دغدغه بسیاری از شما این است که می‌خواهید به شهر خود خدمت کنید و در راستای پیشرفت فرهنگ و هنر شهرستان خود قدم برمی‌دارید، جای بسی تقدیر و تشکر دارد و نشان می‌دهد که چه اندازه به شهر خود عرق دارید.

وی مجموعه‌ای از ظرافت و زیبایی‌های هنر را برشمرد و افزود: هنر حقیقی، بسیار فاخر و موهبتی از جانب پروردگار است که مانند هر موهبتی، مسوولیت‌هایی برای صاحبان آن دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هنر و اخلاق مکمل هم هستند، هرچه هنرمند به مرحله بالاتری از فکر، اندیشه و درک عقلانی برسد، جوهره آثار هنری او، کیفیت و ارتقای بیشتری پیدا خواهد کرد.

فروردین آمادگی خود را برای حمایت از فرهنگوران و هنرمندان اعلام کرد و ادامه داد: با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از اهالی فرهنگ و هنر با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، نشستی خواهیم داشت و دغدغه‌ها و مشکلات را به گوش اعضای کمیسیون خواهیم رساند تا هم جایگاه و هم اعتبار و بودجه‌ی این حوزه را در شهرستان بتوانیم تقویت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با پیگیری و تلاش‌های خود، اعتباراتی هرچند قطره‌چکانی، برای رفع مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان فراشبند اختصاص داده شود.

مهدی محمدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فراشبند نیز در این نشست گفت: شهرستان فراشبند با وجود افراد توانمند، مستعد و علاقه‌مند در زمینه فرهنگ و هنر، متأسفانه از لحاظ زیرساختی با مشکلات و کمبودهایی مواجه شده است.

محمدی ابراز امیدواری کرد با تلاش، تعامل و همکاری همه مسوولین و دوست‌داران فرهنگ و هنر این مشکلات برطرف شود تا فرهنگ و هنر فراشبند، رونق و توسعه بیشتری بیابد.

در پایان این نشست، کتاب چرند و پلا به نویسندگی رضا رضایی از نویسندگان جوان فراشبند رونمایی شد.

انتهای پیام/س/م
نظرات بینندگان