کد خبر: ۱۴۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
بسته ویژه حوادث «شیرازه»؛

از کشف گوسفند‌های قاچاق در لارستان تا انهدام اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در کازرون

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
به گزارش سرویس اجتماعی و حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

توقیف موتورسیکلت چهارچرخ قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامي لارستان از كشف یک دستگاه موتورسيکلت چهارچرخ  قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 600 میلیون ریال در اين شهرستان خبر داد.

داود امجدی، اظهار داشت: ماموران پلیس امنيت عمومی لارستان در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، حين گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین چهار چرخ فاقد پلاك مشكوك شدند.

وي با بيان اينكه در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه موتورسيكلت فوق قاچاق و از مبادي غيرقانوني وارد كشور شده است، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را 3 ميليارد و 600 میلیون ريال برآورد كرده‌اند.

فرمانده انتظامي لارستان خاطر نشان كرد: در اين خصوص یک نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی با 20 فقره سرقت

فرمانده انتظامی فیروزآباد از شناسایی و دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی با 20 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

 مهدی جوکار، بيان كرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام كارهاي اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي، موفق به شناسایی و دستگيري یک نفر سارق تجهیزات مخابراتی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد عنوان داشت: متهم در بازجويي اوليه و با مشاهده ادله و مستندات پليس چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت و به 20 فقره سرقت از تجهیزات مخابراتی اقرار كرد.

 جوکار با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهم، 8 عدد ترانس برق و لوازم مخابراتی كشف شد، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را يك ميليارد و 750 ميليون ريال برآورد كرده‌اند.

کشف 151 راس گوسفند قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامي لارستان از کشف 151 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 داود امجدی، بيان كرد: مأموران پلیس امنيت عمومی لارستان با اقدامات فني و تخصصي از دپو احشام قاچاق در يك گله دانی واقع در اطراف يكي از روستاهاي این شهرستان مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي خاطر نشان كرد: ماموران ضمن هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان، موفق شدند 151 راس گوسفند قاچاق را كشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان با بيان اينكه كارشناسان ارزش احشام مكشوفه را 6 ميليارد و 500 میلیون ريال برآورد كرده‌اند، گفت:در اين خصوص یک نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

کشف کود شیمیایی قاچاق در كوه چنار

فرمانده انتظامی كوه چنار از کشف 19 هزار كيلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش 700 ميليون ريال در این شهرستان خبر داد.

لطف الله محمدي، بيان كرد: در راستاي مبارزه همه جانبه با پديده شوم کالاي قاچاق، مأموران انتظامي  این  شهرستان در ايست و بازرسي مقطعی در محور هاي مواصلاتي، به يك دستگاه  كاميون  بنز  مظنون و آن را متوقف كردند.

وي با بيان اينكه ماموران در بازرسی از این خودرو، 19 هزار كيلوگرم کود شیمیایی قاچاق کشف كردند، افزود: كارشناسان ارزش اموال كشف شده را 700 ميليون ريال برآورد كرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان كوه چنار با بيان اينكه در اين خصوص يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انهدام اعضاي باند 3 نفره سارقان اماکن خصوصي در کازرون

فرمانده انتظامی كازرون از دستگيري اعضاي باند 3 نفره سارقان اماكن خصوصي و كشف 35 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

 اسماعیل زراعتیان بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصي در كازرون، رسيدگي به موضوع در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان با بررسي محل‌هاي وقوع سرقت و با جمع آوري دلايل و مدارک، موفق به شناسايي اعضاي باند 3 نفره سارقان حرفه‌اي و سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی كازرون با بيان اينكه ماموران موفق شدند در يك عمليات ضربتي، متهمان را در مخفيگاهشان دستگير كنند، اظهار داشت: سارقان در بازجويي اوليه به 35 فقره سرقت از اماكن خصوصي اقرار كردند.

 زراعتيان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی و از آن طريق روانه زندان شدند.

دستگیری 2 حفار غیرمجاز آثار تاریخی در سرچهان

فرمانده انتظامی سرچهان از دستگیری 2 حفار غیر مجاز آثار تاریخی در این شهرستان خبر داد.

 محسن لشکری، اظهار کرد: مأموران انتظامی از خبری مبنی بر فعالیت حفاران غیر مجاز در یکی از مناطق این شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی و یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی شهرستان سرچهان، در این راستا 2 متهم که مشغول حفاری غیر مجاز از آثار تاریخی بودند، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: هرگونه کاوش و حفاری غیرمجاز برای دستیابی به اشیاء تاریخی برابر قانون ممنوع بوده و مأموران نیروی انتظامی با اینگونه موارد برخورد می کنند.

انتهای پیام/ س / م
نظرات بینندگان