کد خبر: ۱۴۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
بهمن تماشایی ۴۲؛

گزارش «شیرازه» از متفاوت‌ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن استان فارس در سال پایانی قرن ۱۴شمسی + تصاویر

امروز مراسم راهپیمایی نمادین یوم‌الله ۲۲ بهمن به صورت ویژه و متفاوت و البته همچنان تماشایی در جای جای دیار پهناور و ولایتمدار استان فارس و کلان‌شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) در حال برگزاری است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، امروز مراسم راهپیمایی نمادین یوم‌الله ۲۲ بهمن به صورت ویژه و متفاوت و البته همچنان تماشایی در جای جای دیار پهناور و ولایتمدار استان فارس و کلان‌شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) در حال برگزاری است.

این در حالی است، فضای مجازی به شدت فعال شده تا شاید اندکی از سیل خروشان هر ساله حضور مردمی را جبران کند از این جهت کلیدواژه «بهمن تماشایی» در این فضا داغ شده است.

مراسم رژه خودرویی و موتوری شهرستان کوار در مسیر بلوار شهید سردار استوار محمودابادی


مراسم رژه خودرویی و موتوری شهرستان زرین دشت، شهر حاجی آباد، خیابان ولی عصر به سمت شهدای گمنام

مراسم بزرگداشت 22 بهمن شهرستان شیراز در میدان شهدای شهرداری


مراسم رژه خودرویی و موتوری شهرستان فراشبند از حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و پیموندن خیابان‌های اصلی شهر تا میدان بسیج

مراسم رژه خودرویی و موتوری شهرستان پاسارگاد درر مسیر میدان شهدا- میدان بسیج - بلوار امام - امامزاده حسین

مراسم رژه خودرویی و موتوری شهرستان شیراز از میدان الله (گلسرخ)- بلوار مدرس- نیدان ولی عصر - بلوار زند - میدان امام حسین(ع) -  خیابان پیروزی


مراسم رژه خودرویی و موتوری شهرستان اقلید در مسیر میدان قرآن تا گلزار شهدای گمنام


مراسم رژه خودرویی و موتوری شهرستان فیروزآباد در مسیر خیابان شهید سلیمانی- بلوار امام حسین - بلوار شهید بهشتی - میدان سرداران  - بلوار شهید دشتی  تا تپه شهدای گمنام

مراسم رژه خودرویی و موتوری شهرستان مرودشت شهر رامجرد


مراسم رژه خودرویی و موتوری شهرستان مهر از مسیر گلزارشهدای شهر- خیابان نماز- بلوار امام حسین- مرقد مطهر شهدای گمنام

                                                                           

حسینعلی امیری در مراسم ۲۲ بهمن ماه شیراز گفت: زمان پهلوی آن چیزی که به عنوان انتخابات برگزار می‌شد، یک تشریفات و نمایش بیشتر نبوده و از قبل حضور افراد در مجلس شورای ملی تعیین شده بود و این کار یک دموکراسی به ظاهر از قبل هدایت شده بوده است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در گفتگو با شیرازه در پاسخ به کسانی که منتظر بودند چنین روزی را نبینند و مردم در مراسم راهپیمایی حضور پیدا نکنند، گفت: باید به آنها گفت این آرزو را به گور می‌برید، چون هیچ‌وقت مردم از حقیقت اسلام و ارزش‌هایی که شهدا آفریدند، دست بر نمی‌دارند.

سردار یدالله بوعلی در گفتگو با شیرازه گفت: دشمنان باید بدانند امروز نیروهای مسلح ما تمامیت ارضی کشور را حفظ کرده و مقتدرانه در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی قدرت خود را به دشمن ثابت کرده و مانع هر اقدامی شده‌اند و همین بهترین و محکم‌ترین پیام است که این نظام بعد از ده‌ها سال هنوز مقتدرانه می‌تواند موضع خود را حفظ کند.

سردار رهام‌بخش حبیبی در حاشیه مراسم یوم الله 22 بهمن شیراز در گفتگو با شیرازه گفت: اکنون در زمینه‌های نظامی نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان حرف برای گفتن داریم و این نکته را دشمنان نیز پذیرفته‌اند، همچنین در زمینه سیاسی و اثر گذاری در منطقه ایران بسیار قدرتمند است و کل دنیا بر روی ما حساب می‌کنند و این امر جز با توکل بر خدا و حمایت و ایستادگی مردم در برابر ناملایمات امکان‌پذیر نبود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی در گفتگو با شیرازه گفت: هیچ دلیل و موضوعی نمی‌تواند مردم را دلسرد کند و آن‌ها را از اجتماعات عظیمی که جزو شعائر اسلام است دور نگه دارد و علایق آنها را کمرنگ کند.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان