کد خبر: ۱۴۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
در بازدید از پروژه طرح اقدام ملي مسكن خنج اعلام شد؛

۹۴۹میلیارد ریال آورده متقاضیان مسکن در جنوب فارس/ تامین زمین بدون معارض

معاون پشتيباني بنياد مسكن فارس در بازدید از پروژه طرح اقدام ملي مسكن شهرستان خنج گفت: ۹۴۹ میلیارد ریال آورده متقاضیان مسکن در جنوب فارس یک شاخص قابل توجه در تامین مسکن ملی است.

به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، محمود عباسی در این برنامه بازدید با اشاره به قابلیت های مسکن اقدام ملی در استان فارس و جنوب این استان افزود: مهترین امتیاز و نقطه قابل توجه در طرح اقدام ملی تناسب واحد های این طرح با سطوح درآمدی متقاضیان است ، دراین طرح بنیاد مسکن و دولت و سازمان‌های مسوول با تامین زمین بدون معارض گام مهمی در تامین مسکن افراد مختلف برداشته‌اند .

معاون پشتيباني بنياد مسكن استان فارس در ادامه با بیان اینکه تب و تاب مسکن و اجاره‌بهای برای سرپناه دغدغه‌ای است که طیف بزرگی از مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد را با تنگناهایی مواجه کرده است، گفت: در این میان راهبردهای بهنگام اجرایی در قالب طرح اقدام ملی مسکن مرهمی است که می‌تواند علاوه بر کمک به حل مشکلات خانوارهای فاقد سرپناه به تعادل بخشی بازار و شکستن حباب بزرگ قیمت‌ها کمک کند.

عباسی اضافه کرد: رونق بازار مسکن، خانه دار شدن اقشار مختلف به ویژه دهک‌های متوسط و پایین، افزایش مشارکت انبوه سازان در طرح های عمرانی و از همه مهمتر شتاب بخشی به زنجیره اقتصادی با راهبرد طرح‌های مسکن از جمله اولویت هایی است که دولت و بنیاد مسکن را بر آن داشت تا طرح اقدام ملی مسکن را با همه تنگناها و محدودیت های پیش رو به مرحله اجرا بگذارد.

۹۴۹میلیارد ریال آورده متقاضیان مسکن در جنوب فارس/ تامین زمین بدون معارض

به گفته این مقام مسئول در حوزه مسکن، بنیاد مسکن با اجرای طرح اقدام ملی و مداخله بهنگام برای به ثمر نشستن راهبرد خانه کردن شهروندان و تامین یکی از ملزومات اساسی زندگی خانواده‌ها با سیاست‌های حمایتی و تشویقی کوشیده تا راه خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد را هموار کنند و طرح اقدام ملی مسکن را اجرایی کند.

احمد عبدالهی مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج نیز در این بازدید گزارشی از چگونگی تامین زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی را ارائه داد و خواستار حمایت بیشتر مسوولان استانی برای اجرای بهینه این طرح شد.

انتهای پیام/ح / م
نظرات بینندگان