کد خبر: ۱۴۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
همزمان با مبعث پیامبرمهربانی‌ها؛

توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی برای نیازمندان شیرازی

فرمانده ناحیه سپاه احمدابن موسی(ع) گفت: در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کمک‌های مومنانه، بسیجیان ناحیه احمدابن موسی(ع) شیراز درآستانه مبعث پیامبر مهربانی ها ۱۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و آموزشی را توزیع خواهند کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدابن موسی(ع) امروز صبح در مراسم توزیع بسته های معیشتی که در حافظیه شیراز برگزار شد، گفت: انقلاب ما انفجار نور بود و گرچه تمام دنیا تلاش کرد که عظمت آن به دنیا نرسد، اسلام از انقلاب با رهبری امامین انقلاب عالم تاب شد. 

وی افزود: خدا را شاکریم که همدوش با خیرین، مردم ولایت مدار و بسیجیان تجلی بخش کمک و احسان باشیم لذا در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کمک های مومنانه، بسیجیان ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز درآستانه مبعث پیامبر مهربانی ها ۱۰هزار بسته معیشتی، بهداشتی و آموزشی را توزیع خواهند کرد. 

خسروانی با اشاره به اینکه بسته‌ها به ارزش ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان و داری برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و... می باشد، خاطرنشان کرد: برای تهیه وسائل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند در قالب طرح "توکاد" این ناحیه ۱۰۰ دستگاه تبلت آماده شده است و توزیع خواهد شد.

به عقیده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدابن موسی(ع) بسیجیان در قالب نذر خون ۵۶ هزار و ۵۰۰ سی سی واحد خون اهدا کرده اند و ۱۰سری جهیزیه با ۱۵ وسیله ضروری جهت زوج های جوان نیازمند تهیه شده است. 

وی تصریح کرد: دشمن قادر به اندازه‌گیری قدرت معنوی نیست چرا اینکه آنان با ابزارهای مادی به دشمنی خود ادامه می دهند و سیلی‌های مکرری از این مردم و انقلاب خوردند. 

به گفته این مقام مسئول، ۱۰۰ بسته پوشاک، ۳ هزار جفت کفش و ۱۰ هزار بسته معیشتی به همت بسیجیان در ماه شعبان برای نیازمندان توزیع می شود.

وی با تاکید بر اینکه ۱۰ کارگاه اشتغال در سال جهش تولید توسط این ناحیه راه‌اندازی شده است؛ اظهار داشت: ۳۵۰ نفر در این کارگاه های اشتغال به خیاطی، پرورش قارچ، قالی بافی و قالی بافی می پردازند. 

خسروانی در پایان سخنان خود اضافه کرد: دست های مهربان بسیجیان با گوش به لب رهبر خودشان و کمک به نیازمندان و آنچه که نیاز دارد، میدان داری می کنند. 

انتهای پیام/ح/م
نظرات بینندگان