کد خبر: ۱۴۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس؛

امروز همانند پیامبر‌گرامی اسلام(ص) باید در مقابل زورگویان ایستادگی کرد

محمدی گفت: علم پیشرفت کرده است اما بشریت در یک جاهلیت مدرن به سر می‌برد و مستکبران به دنبال این هستند تا حقوق بشر را به نفع خودشان معنی کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علی‌محمد محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس امروز صبح در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی که در حافظیه شیراز برگزار شده بود با تبریک عید مبعث گفت: مکان مناسبی برای توزیع بسته های معیشتی انتخاب شده چرا اینکه حضرت حافظ افتخار استان فارس است. 

محمدی با بیان اینکه بعثت پیامبر(ص) نجات بشریت از جاهلیت بود، اظهار داشت: اصحاب قدرت ظلم بر ضعفا داشتند و عدالت معنی نداشت، قدرت پادشاهی ایران و روم یک واقعیت بود و کسی نمی توانست این قدرت را انکار کند‌.

وی افزود: پیامبر(ص) به رسالت خودش عمل نمود و از حق ضعفا دفاع کرد لذا این موضوع باعث اهانت، توهین و آزار به ایشان شد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس ضمن تشریح چگونگی پیروزی اسلام در عصر جاهلیت گفت: با عنایت پروردگار حضرت رسول(ص) توانست اسلام را به تمامی دنیا معرفی نماید‌ لذا امروز جمعیت زیادی در دنیا لقب مسلمانی را یدک می کشند.

وی تصریح کرد: با اینکه علم پیشرفت کرده، اما بشریت در یک جاهلیت مدرن به سر می‌برد و مستکبران به دنبال این هستند تا حقوق بشر را به نفع خودشان معنی کنند. 

محمدی با مطرح کردن این پرسش که آیا باید با این زورگویی ابر قدرت ها در عصر امروز کنار آمد؟ گفت: از پیامبر گرامی اسلام یاد میگیریم که امروز باید به رسالت خود عمل کنیم و در مقابل زورگویان ایستادگی کنیم، این درسی است که ایران فراگرفته و بر عهدی که بسته خواهد ماند. 

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بسیج یک تشکل نیست بلکه یک تفکر است، خاطرنشان کرد: هر آن کس که دل گرو این کشور و انقلاب است یک بسیجی است و وقتی می گوییم بسته های معیشتی توسط بسیجیان تهیه شده، به این معنی است که تفکر بسیجی وارد عمل شده و توانسته به یاری نیازمندان و هم وطنان بشتابد. 

انتهای پیام/ح/م
نظرات بینندگان