کد خبر: ۱۴۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
مدیر اورژانس فارس در گفتگو با «شیرازه»؛

مصدومیت ۱۸ نفر براثر وزش بادشدید و تندباد درشیراز/ بیماران پرخطر تا اتمام آلودگی‌هوا درخانه بمانند

محمدجواد مرادیان گفت: از صبح امروز در شیراز به علت وقوع باد شدید و تندباد، ۱۸ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۱۵ نفر راهی مراکز درمانی و ۳ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمدجواد مرادیان مدیر اورژانس فارس در گفتگو با این رسانه گفت: از صبح امروز در شیراز به علت وقوع بادشدید و تندباد، ۱۸ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۱۵ نفر راهی مراکز درمانی و ۳ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

مدیر اورژانس فارس از افتادن تابلویی در ورودی شهر صدرا بر روی خودرو پراید خبر داد و گفت: در ساعت ۱۹:۵۱ این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد که دارای ۵ مصدوم بود لذا ۲ مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان شدند و ۳ مصدوم توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند که یکی از مصدوم‌ها از بیمارستان مرخص و دو مصدوم دیگر تحت درمان هستند.

محمد جواد مرادیان در پایان ابرازداشت: با توجه به وزش بادشدید و وجود ریزگردهای فراوان در هوا بیماران پرخطر همانند بیماران آسمی، بیماران قلبی، مادران باردار، کودکان و افراد مسن تا پایدار شدن وضعیت جوی و اتمام آلودگی هوا از خانه بیرون نیایند.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان