کد خبر: ۱۴۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، رضا نيك منش به عنوان سرپرست معاونت فني اين اداره‌كل منصوب شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر اجتماعی شیرازه، طی حکمی از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، رضا نيك منش به عنوان سرپرست معاونت فني اين اداره‌كل منصوب شد.

عبدالحسن صمدنژاد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در آیین معارفه معاونت فني با اشاره به اهمیت مجموعه حوزه فنی به عنوان یکی از بخش های مهم و اثرگذار اين اداره كل از تلاشهای انجام گرفته از سوی مسئولان پیشین این معاونت قدردانی کرد و گفت: حساسیت فعالیت در حوزه معاونت فنی بسیار زیاد است و این موضوع نیازمند جدیت و تلاش بسياري است.

وی خاطرنشان کرد: بهره گیری از دانش روز و استفاده بهینه از نیروی های انسانی متخصص و زبده در کنار تعامل و هم افزایی همکاران بخش های دیگر نقش موثری در پیشبرد امور دارد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس بر ارتقا و تقویت جایگاه مدیریتی افراد کارامد و متخصص تاکید کرد و اظهار داشت: این فرصت برای تمامی نیروهای مجموعه فراهم شده تا توانمندی‌های خود را نشان داده و در جهت پویایی سیستم گام بردارند.

رضا نیک منش سرپرست جدید معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس نيز در این مراسم گفت: با وجود گستردگی عرصه های منابع طبیعی استان، با برنامه ریزی و ساماندهی و نظارت صحیح و موثر می توان با اتخاذ تصمیمات اصولی در جهت تحقق اهداف سازمانی بویژه حفاظت بیش از پیش از این عرصه ها امیدوار بود.

وی بر پیگیری و جذب اعتبارات ملی جهت اجرای پروژه های فنی تاکید کرد وگفت: با مدیریت و سازماندهی بیشتر می توان با استفاده از یک استراتژی مناسب و پویا و نیز تلاش موثر از پتانسیل های موجود در جهت بهبود عملکردها استفاده کرد.

رضا نیک منش نزدیک به ٢٠ سال سابقه مدیریتی از جمله رئیس شهرستان‌های لامرد و فسا، رئیس اداره ممیزی اراضی و اداره فنی امور جنگل اداره كل و از سه سال پیش تاکنون نیز جانشین معاونت فنی در این اداره کل بوده است.

گفتني است در اين مراسم محمد رضا رئوفت نيز به عنوان مسئول واحد مديريت فناوري اداره كل منصوب شد.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان