کد خبر: ۱۴۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
امام جمعه فیروزآباد در گفتگو با «شیرازه»؛

تولید به عنوان مهمترین عامل پیشرفت اقتصادی تقویت گردد/ رفع سوء‌مدیریت‌ها در سال ۱۴۰۰ باید مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه شهرستان فیروزآباد با بیان این که برای تحقق شعار سال مسئولان در دولت، مجلس و اقشار مختلف مردم با حرکت جهادی به سخنان رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشند گفت: اگر بتوانیم اقدامی فوری برای رشد تولید رقم بزنیم سایه تهدید دشمن از بین خواهند رفت.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه ، حجت الاسلام سید عزیزاله هاشمی‌زاده امام جمعه فیروزآباد در گفتگو با خبرنگار این رسانه در شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند تلاش و همکاری همگان است، گفت: امروزه باید تولید را به عنوان مهمترین عامل پیشرفت اقتصادی مورد توجه قرار داد و تقویت کرد.

وی با بیان این که برای تحقق شعار سال مسئولان در دولت، مجلس و اقشار مختلف مردم با حرکت جهادی به سخنان رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشند افزود: اگر بتوانیم اقدامی فوری برای رشد تولید رقم بزنیم سایه تهدید دشمن از بین خواهند رفت.

هاشمی زاده با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال نیز تاکید ویژه بر گره‌گشایی در امر تولید و رفع موانع در این خصوص داشته اند و این موضوع باید مورد توجه همگان قرار گیرد، ادامه داد: لازمه پیشرفت کشور و تنها راه کاهش تاثیرات تحریم‌های خارجی بر بخش‌های مختلف، حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی است.

امام جمعه فیروزآباد با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی سبب ایجاد اشتغال برای نیروی انسانی کارآمد و جوان می‌شود، اضافه کرد: اگر چشم به‌راه تولیدات دیگر کشورها باشیم، تولید و صنعت داخلی از بین می‌رود و مشکلات اقتصادی نیز بیشتر می‌شود، از این رو پشتیبانی و استفاده از تولید داخل ضروری است.

هاشمی‌زاده بیان کرد: رفع سوء‌مدیریت‌ها برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان