کد خبر: ۱۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰

امام جمعه جهرم: سخنان رهبری سرشار از حکمت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با تسلیت شهادت دو نفر از نیروهای تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) که در درگیری با گروهک تروریستی پژاک به مقام رفیع شهادت رسیدند، اظهار داشت: جانفشانی این دو عزیز نشان داد که اگر مردم جهرم مدعی هستند که از صدر مشروطه تا به حال در صف مجاهدان انقلابی حرکت کرده‌اند سندش را نیز ارائه می‌کنند.
وی افزود: شما مردم ثابت کردید که با شهادت و کشته شدن عزیزان خود خم به ابرو نیاورده و  مدافع کیان اسلام و نظام هستید.
امام جمعه جهرم ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای اخیر جایگاه آن عزیزان را در محضر الهی رفیع دانست و افزود: قرآن کریم به ما یادآور شده است که در برابر دشمنان سست نشده و از کیان اسلام محافظت کنیم.
وی مقام شهدا را نزد خدا مانند  مقام پیامبران و اوج حرکت انبیا معرفی کرد و گفت: مقام شهید مقامی است که آرامش دل پیامبران در آنجاست.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر فارس در بخش دیگری از خطبه‌های دوم نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خبرگان ملت خاطرنشان کرد: نکاتی را که رهبری به آن اشاره می‌کنند سرشار از حکمت الهی بوده و در سخنان ایشان همیشه حق مطلب ادا می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه به فرموده رهبری برخی از اشتباه‌ها طبیعی بوده و باید اصلاح شود اذعان كرد: تمام هدف رهبر انقلاب، پیشرفت اسلام بوده و بحث ولایت مطلقه فقیه، انتقاد واقع‌بینانه، جلوگیری از انحراف و انعطاف در نظام از مباحث مطرح شده ایشان در جمع نمایندگان خبرگان رهبری بود.
وی با بیان اینکه مبحث ولایت مطلقه فقیه از مسائلی است که مورد تاکید و توجه شیعیان قرار دارد گفت: ولایت فقیه در فقه شیعه جایگاه ویژه‌ای دارد و این مسئله باید در کشورهایی که انقلاب می‌کنند مطرح شده و آنها را با طرح مردم‌سالاری دینی آشنا کنیم و این مهم نیز از جمله منویات رهبری در سخنان اخیرشان بود.

نظرات بینندگان