کد خبر: ۱۴۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث «شیرازه»؛

از کشف خودرو سرقتی بلافاصله پس از سرقت تا دستگيری سارق با 17 فقره سرقت در کوه‌چنار

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید

کشف 212 کیلو حشیش در نی ریز

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی ریز، یک خودرو سواری توقیف و 212 کیلوگرم حشیش کشف شد.

سردار یوسف ملک زاده، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز مطلع شدند قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقداری مواد مخدر را از محورهای مواصلاتی انتقال دهند.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفته و ضمن اعزام به محورهای مواصلاتی، به صورت محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری را تحت کنترل قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص مأموران به یک خودرو پژو 405 مظنون و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو توقیف و در بازرسی از آن 212 کیلوگرم حشیش کشف شد.

سردار ملک زاده با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات، گفت: مبارزه بی امان با پدیده شوم مواد مخدر در سال جاری نیز به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

کشف خودرو سرقتی بلافاصله پس از سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان داراب از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی بلافاصله پس از سرقت خبر داد.

 علیرضا نوشاد، اظهار کرد: فردی طی تماسی با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام داشت یک دستگاه خودرو پژو 206 وی در سطح شهر به سرقت رفته است.

وی گفت: بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد و کلیه مسیرهای مواصلاتی توسط ماموران انتظامی شهرستان مورد کنترل دقیق قرار گرفت.

نوشاد با بیان اینکه پس از گذشت 2 ساعت از اجرای طرح و فعال نمودن واحدهای گشتی، سارق که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با رها کردن خودرو در روستاه های اطراف از محل متواری گردیده بود، عنوان کرد: خودرو با هماهنگی مقام قضائی بعد از انتقال به کلانتری به مالباخته تحویل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان داراب با بیان اینکه به دلیل سهل انگاری راننده ، درب خودرو باز بوده و سوئیچ نیز بر روی آن قرار داشته که این امر سبب سرقت خودرو شده است، به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو حتما شیشه ها بالا باشند و هنگاهی که خودرو روشن است و یا سوئیچ بر روی آن قرار دارد حتی برای لحظه ای آن را ترک نکنید.

دستگيري سارق و كشف خودرو سرقتي درآباده

 فرمانده انتظامي آباده از كشف یک دستگاه خودرو سرقتي و دستگيري يك سارق سابقه دار و حرفه اي در اين شهرستان خبر داد.

سيد ابوالفضل مسعودي ، اظهار داشت:در پي وقوع يك فقره سرقت خودرو پژوپارس در اين شهرستان ،رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در كمتر از 72 ساعت موفق به شناسايي مخفيگاه سارق در يكي از محله هاي شهرستان شده و با هماهنگي مقام قضايي وی را در مخفیگاهش دستگیر و خودرو سرقتی را کشف کردند.

مسعودي با بیان اینکه در بازرسي از مخفيگاه سارق تعدادي لوازم خودرو مسروقه کشف شد، گفت: در اين خصوص پرونده تشكيل و به همراه سارق جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضایي ارسال شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آباده خاطرنشان كرد:پليس با اشراف اطلاعاتي اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنيت به اهداف پليد خود دست پيدا كنند و با اين افراد برخورد قانوني به عمل مي آيد.
        
دستگيري سارق با 17 فقره سرقت در کوه چنار

فرمانده انتظامی كوه چنار گفت: با تلاش مأموران انتظامی یک سارق دستگیر و در تحقیقات به 17 فقره سرقت اعتراف کرد.

 لطف الله محمدی، اظهار داشت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان ،بررسي موضوع در دستور کار  پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: مأموران انتظامی با تلاش های شبانه روزي یک سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائي وی را در عملياتي غافلگيرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: در بازجويي های به عمل آمده توسط ماموران، متهم به 17 فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی در محدوده شهرستان کوه چنار اعتراف کرد.

 محمدی افزود: در اين راستا سارق پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضایی معرفي شد.

توقیف 3 دستگاه موتور سیکلت قاچاق در ارسنجان

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان ارسنجان از توقیف 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین و قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال خبر داد.

حسین رعیتی فرد، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تردد موتورسیکلت های غیرمجاز در سطح شهر ارسنجان و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی با گشت زنی های محسوس و نامحسوس در سطح شهر و محورهای مواصلاتی، 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین و قاچاق را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

 رعیتی فرد با اشاره به دستگیری و معرفی راکبان این موتورسیکلت ها به مرجع قضایی، گفت: بنا به اعلام کارشناسان ارزش این موتورسیکلت های قاچاق، 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان در پایان با اشاره به عزم قاطع پلیس برای برقراری نظم، امنیت و آرامش شهروندان یادآورد شد: قانون گریزان در انتظار برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس باشند و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

توقیف کالای قاچاق درلارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از توقیف یک اتوبوس و کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

 داوود امجدی درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهاي مواصلاتي، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، 4 هزار و 100 ثوب انواع پوشاک و 4 دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی، کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان با اشاره به اينکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر كارشناسان 5 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در اين خصوص يك متهم دستگير و تحويل مرجع قضائي شد.

توقیف کامیون حامل 38 رأس گوسفند قاچاق

فرمانده انتظامي مهر از كشف 38 رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.

 عظیم الله کرمی، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان مهر هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور  مهر- فیروزآباد، به يک دستگاه كاميون مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.
وي افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد این خودرو، حامل 38 رأس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز دامپزشکي است.

فرمانده انتظامي شهرستان مهر با بيان اينكه کارشناسان ارزش احشام مكشوفه را یک میلیارد ريال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در اين رابطه يک متهم دستگير و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان