کد خبر: ۱۴۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
در گفتگو با «شیرازه» مطرح شد؛

امدادرسانی به ۹۹۱ مددجو در طرح امداد نوروزی اورژانس۱۱۵ شهرستان مرودشت

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت از امداد رسانی به ۹۹۱ مددجو در طرح امداد نوروزی اورژانس۱۱۵ این شهرستان خبر داد وگفت: ۵هزار و ۱۰۰تماس از ابتدای شروع طرح امداد نوروزی با مرکز پیام شهرستان مرودشت گرفته شده است.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، امیر شعبانی رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت در گفتگو با خبرنگار این رسانه از امداد رسانی به ۹۹۱ مددجو در طرح امداد نوروزی اورژانس۱۱۵ این شهرستان خبر داد وگفت: ۵ هزار و ۱۰۰تماس از ابتدای شروع طرح امداد نوروزی با مرکز پیام شهرستان مرودشت گرفته شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد تماس جهت ۹۱۹ امدادخواهی اورژانسی، آمبولانس فرستاده شده است.
 
شعبانی با بیان اینکه در این مدت حوادث ترافیکی بیشترین آمار اعزام ماموریت را به خودش اختصاص داده است، افزود: متاسفانه در این ایام  ۵ مورد تماس با اورژانس جهت مسمومیت با گاز منوکسید کربن گرفته شده و ۸ نفر توسط آمبولانس های اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شده اند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان مرودشت اظهارکرد: در روز طبیعت ۴۹۰ تماس با این مرکز برقرار شده که جهت ۷۶ امدادخواهی اورژانسی آمبولانس فرستاده شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان هنگام تماس با اورژانس آرامش خود را حفظ کرده و به سوالات اپراتورهای این مرکز پاسخ داده که راهنمایی های لازم تا رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار خود را دریافت کنند.

شعبانی در پایان گفت: از همشهریان تقاضا داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و از شیوع بیماری کرونا در شهرستان جلوگیری بعمل آورند.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان