کد خبر: ۱۴۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت؛

وحدت و اطاعت پذیری مردم و رزمندگان زمینه ساز فتح خرمشهر شد

خرمشهر ها در پیش است، خرمشهرهایی که خرابی و ویرانی ظاهری جنگ را ندارد، اما سختی بیشتر و دستاوردهای بسیار مهمی را در پیش خواهد داشت.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر و تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده های شهدای این عملیات در زرین دشت گفت: فتح بزرگ خرمشهر که به تعبیر امام راحل خدا آن را آزاد کرد ، تمامی معادلات دشمنان را بر هم زد‌.

وحدت و اطاعت پذیری مردم و رزمندگان زمینه ساز فتح خرمشهر شد

وی افزود: به برکت خون شهدا، امروز هیچ قدرت مستکبری در دنیا نمی تواند در برابر عزم ملت ایران قد علم بکند.

 سجاد راحت طلب با اشاره به درسهای بزرگ فتح خرمشهر و نقش الهی و معنوی ولایت فقیه در خلق حماسه ها افزود: وحدت و اطاعت پذیری مردم و رزمندگان زمینه ساز فتح خرمشهر شد، تجربه نشان داده در هر عرصه ای پیروی از ولایت فقیه وجود باشد اتفاقات بزرگی چون فتح خرمشهر و دفع فتنه ها رقم خواهد خورد. و هر جا که رهنمودهای رهبری انقلاب به فراموشی سپرده شد دچار مشکلات بزرگی می‌شویم.
 
فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص فتح خرمشهر، اظهار داشت: خرمشهر ها در پیش است، خرمشهرهایی که خرابی و ویرانی ظاهری جنگ را ندارد، اما سختی بیشتر و دستاوردهای بسیار مهمی را در پیش خواهد داشت.

وحدت و اطاعت پذیری مردم و رزمندگان زمینه ساز فتح خرمشهر شد

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت بیان کرد: وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی عامل اصلی بازدارندگی در مقابل تهدیدات و هجمه های دشمنان است، هر جا که سوای از سلایق  مختلف وحدت را سرلوحه امور قرار دادیم، دشمن بدون وقفه اقدام به عقب نشینی کرد هم اکنون نیز می طلبد که با همتی جانانه و همدلی با حضور در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس کنیم. 

وحدت و اطاعت پذیری مردم و رزمندگان زمینه ساز فتح خرمشهر شد

وی با اشاره به اینکه دشمن با راه اندازی جنگ اقتصادی سعی در دلسردی مردم نسبت به نظام دارد، گفت: وظیفه همه ما بعنوان سربازان ولایت در بحبوبه کنونی انتخابات بصیرت افزایی و روشنگری برای مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح برای سامان بخشی امورات بر زمین مانده کشور است. 
 
شایان ذکر است: در این آیین شهرستانی از تنی چند از رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده های شهدای این عملیات تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان