کد خبر: ۱۴۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

تصادف در پل عدالت یک کشته بر جای گذاشت

برخورد شدید خودرو سواری با موانع حاشیه خیابان حوالی پل عدالت، بامداد امروز باعث مرگ یک راننده ۴۰ساله شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد: ساعت ۱:۱۲ بامداد امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125، از وقوع این حادثه رانندگی خبر دادند كه با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به محل حادثه رهسپار شدند.

آتش نشانان اعزامی در گزارش اولیه خود اعلام كردند: یك دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به هنگام حرکت در مسیر حوالی پل عدالت به علت نامعلوم با موانع بتنی حاشیه خیابان برخورد كرد كه در پی این حادثه، راننده خودروسواری به شدت مجروح و درداخل اتاقک متلاشی شده ی این وسیله نقلیه گرفتار شد.

نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به بازدید و بررسی و ایمن سازی خودرو كرده و با استفاده از ابزار هیدرولیكی مخصوص نجات پس از ایجاد فضا سازی در اتاقک خودرو، راننده محبوس شده را آزاد کرده و با احتیاط کامل از داخل این وسیله نقلیه بیرون آوردند.

درمعاینات اولیه انجام شده توسط عوامل اورژانس مشخص شد که متاسفانه راننده خودروسواری كه مردی ۴۰ ساله بود، در این حادثه جان خود را از دست داده است.

با توجه به اینكه شخص فوت شده تحویل عوامل نیروی انتظامی شد،  آتش نشانان صحنه حادثه را از بقایای به جا مانده این تصادف پاكسازی كرده و همچنین خودروی تصادفی را برای بررسی علت بروزاین حادثه، تحویل كارشناسان پلیس راهور دادند.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان