کد خبر: ۱۵۰۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر خبرداد:

تهیه و اهدا ۳ میلیون بسته معیشتی به اقشار محروم در استان فارس

سردار بوعلی گفت: ۳ میلیون بسته معیشتی به اقشار محروم استان فارس در قالب کمک‌های مومنانه تهیه و اهدا شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: هم اکنون از ۷۰ مرکز واکسیناسیون در استان فارس ۴۰ مرکز به صورت تجمیعی با همکاری سپاه و دانشگاه‌های علوم پزشکی برپا شده و در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج فارس با ارائه ۲۰ نوع خدمت در حوزه مقابله با بیماری کرونا نقش آفرینی می‌کنند، اظهارداشت: تمام امکانات سپاه استان فارس اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و اماکن برای کمک به کادر بهداشت و درمان، تسهیل واکسیناسیون و مقابله با بیماری کرونا بکارگیری شده اند.

بوعلی افزود: بیمارستان مسلمین سپاه در شیراز در کنار بیمارستان مشترک نیرو‌های مسلح استان فارس به بیش از پانزده هزار بیمار به صورت بستری ثابت و موقت خدمات پزشکی و دارویی ارائه کرده اند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز ۳ میلیون بسته معیشتی به اقشار محروم در قالب کمک‌های مومنانه اهدا شده است، گفت: آزادی بیش از یک هزار زندانی جرائم غیر عمد در قالب طرح نذر رهایی، اهدای ۲۰ هزار تبلت و هزاران بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم، تامین کپسول اکسیژن برای بیماران با همیاری خیرین نیک اندیش و برپایی ۵ مرکز بستری موقت در شیراز و سایر شهرستان‌های فارس تنها گوشه‌ای از اقدامات برای مقابله با بیماری کرونا بوده است.

سردار بوعلی با اشاره به برپایی اولین مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در حسینیه ثارالله علیه السلام سپاه فجر استان فارس، خاطرنشان کرد: هم اکنون از ۷۰ مرکز واکسیناسیون در استان فارس ۴۰ مرکز به صورت تجمیعی با همکاری سپاه و دانشگاه‌های علوم پزشکی برپا شده و در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
داش مشتی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰
0
چرا هر روز قشر محروم زیادتر میشه در این دوره؟ قشر محروم زیاد بشه و بعد بهشون کمک بشه باعث افتخاره؟