کد خبر: ۱۵۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰
معاون بهره برداري شركت برق منطقه اي فارس و بوشهرخبرداد:

دكل هاي مهاري در منطقه كوهستاني مورد بهره برداري قرار گرفت

معاون بهره برداري شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر از آسيب ديدن برخي دكل هاي برق در طوفان شديد تابستان در منطقه باشت و گچساران خبر داد و بيان کرد: دكل هاي آسيب ديده از توفان در منطقه باشت و گچساران ترميم و شبكه برقدار گرديد .
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهدي توكلي معاون بهره برداري شركت برق منطقه اي فارس و بوشهراز آسيب ديدن برخي دكل هاي برق در طوفان شديد تابستان در منطقه باشت و گچساران خبر داد و با تشريح جزييات عمليات انجام شده افزود: توفان گسترده در اين منطقه  منجر به خسارات شديد و سقوط دو دكل دو مداره 230 كيلوولت گرديد كه موجب افت ولتاژ در منطقه شده بود.

توكلي افزود:  با طرح دو دكل اضطراري براي اولين بار در منطقه كوهستاني اجرا شد، كه اجراي اين طرح مهم و حياتي پس از 5 شبانه روز و 4000 نفر ساعت با تلاش بي وقفه و شبانه روزي همكاران شركت برق منطقه اي فارس و با پيمانكاري شركت تعميرات نيروي برق فارس در گرماي شديد و شرايط آب و هوايي سخت و با همراهي شركت برق منطقه اي خوزستان اجرا گرديد.

وی ادامه داد: در چنين شرايطي بطور معمول احداث پايه هاي بتني با هزينه هاي چندين برابر اين طرح و زماني حدود يك ماه قابل اجرا بود ، كه پس از بررسي هاي فني و مهندسي اين طرح علي رغم دشواري هاي فراوان با همت و تلاش همكاران شركت برق براي اولين بار در منطقه اي كوهستاني اجرا و برقدار گرديد.

لازم بذكر است كه استحكام و پايداري دكل هاي مذكور طي چند ماه اخير با وجود باد و طوفان هاي شديد كاملا موفقيت آميز بوده است.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان